מפתחת פורטנייט רוכשת את האוס פארטי הישראלית

לפי גורמים בשוק, Epic games רוכשת את אפליקציית הווידאו צ'אט של היזם הישראלי בן רובין בעשרות מיליוני דולרים • הקונפסט של האוס פארטי הוא צ'אט וידאו קבוצתי של עד 8 חברים

פורטנייט / צילום: shutterstock
פורטנייט / צילום: shutterstock

Epic games, ענקית המשחקים שמפתחת את פורטנייט, רוכשת את האוס פארטי (housparty) של היזם הישראלי בן רובין. סכום הרכישה מוערך על ידי גורמים בשוק בעשרות מיליוני דולרים. הקונפסט של האוס פארטי הוא צ'אט וידאו קבוצתי של עד 8 חברים שעוברים בין חדרי צ'אט ופוגשים חברים.

האוס פארטי הוא שם המותג של חברת Life on Air, שהוקמה ב-2013 וגייסה כ-70 מיליון דולר עד היום. בין המשקיעות בחברה נמצאות הקרנות אלף, סקויה, Comcast Ventures , גריילוק, אנטרה קפיטל, Sound Ventures והמשקיעים הפרטיים גיגי לוי ואיל גורה.

החברה פיתחה מספר מוצרים ועברה גלגולים שונים, בהם אפליקציית Yevvo, לווידאו לייב מבוסס מקום; לאחר מכן, עשו היזמים פיבוט והציגו את Air, לשיחות לייב בין חברים; בהמשך הגיעה החברה לכותרות עם אפליקציית Meerkat, לשידורי לייב וידאו בטוויטר; לבסוף הקימה והשיקה את האוס פארטי, אפליקציית שיחות וידאו קבוצתיות .

כמעט כל אחד מהמוצרים השונים זכו להורדות רבות, גייסו משתמשים רבים ואף זכו לחשיפה תקשורתית, עד שגוועו - ומיד לאחר מכן, הרמתי והצוות מיהרו והשיקו מוצר נוסף. לפי פרסומים שונים, בשיאה של האוס פארטי השתמשו באפליקצייה כ-2 מיליון משתמשים ביום.