עזיבה מפתיעה בדיפלומט: ראש תחום המכירות הגלובלי מסיים את תפקידו בקבוצה

עירד יובל, מנהל אזור וראש תחום מכירות גלובלי בקבוצת דיפלומט, יסיים את התפקיד לאחר כהונה של כשנתיים וחצי ולאחר ששימש בתפקידים נוספים בקבוצה, בין היתר בדרום אפריקה


עזיבה בצמרת קבוצת דיפלומט, אחת מיבואניות המזון והטואלטיקה הגדולה בישראל שפועלת גם בשוק הגלובלי: עירד יובל, מנהל אזור וראש תחום מכירות גלובלי, יסיים את תפקידו בקבוצת דיפלומט בסוף החודש - כך נודע ל"גלובס".

יובל מסיים את התפקיד הנוכחי לאחר כהונה של כשנתיים וחצי, ולאחר ששימש בתפקידים נוספים בקבוצה, בין היתר בדרום אפריקה. בעברו שימש יובל בתפקיד מנהל השוק הפרטי בחברת עלית.

בחברת דיפלומט אישרו היום (ה') כי עירד יובל יסיים את עבודתו בחברה, ומסרו כי הם "מודים לו על תרומתו ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

קבוצת דיפלומט היא חברת שיווק, מכירות והפצה גלובלית הפועלת בישראל, גיאורגיה, דרום אפריקה וקפריסין וניו זילנד. משרדיה הראשיים נמצאים בישראל. בראשה עומד נועם וימן, דור שני למשפחת המייסדים, שמשמש מנכ"ל ונשיא של הקבוצה.

דיפלומט נחשבת לאחת מיבואנית הטואלטיקה והמזון הגדולות בישראל, והיא היבואנית של מוצרי פרוקטר אנד גמבל, בהם אבקות הכביסה טייד ואריאל, מוצרי אורל B ומותגי טואלטיקה נוספים דוגמת הד אנד שולדרס ופנטן. כמו כן, דיפלומט היא גם היבואנית של מותגי חברת המזון היינץ, שוקולד מילקה, קפה ג'ייקובס, חטיף הצ'יפס פרינגלס, וופלים של לואקר, חטיף השוקולד מארס, ביסקוויטים של לוטוס, פסטה רומו ורבים אחרים. בנוסף, החברה היא גם הבעלים של יבואנית הטונה סטארקיסט.

ההתרחבות הגלובלית המהירה של הקבוצה התאפשרה בין היתר על-ידי שותפתה עם פרוקטר אנד גמבל (P&G), ענקית מוצרי צריכה בינלאומית, שהחלה בפעילות משותפת עמה בגיאורגיה ב-2008, ולאחר מכן התרחבה לדרום אפריקה ב-2010 ולקפריסין ב-2011 ובהמשך לניו זילנד.