קופון מזויף של רשת שופרסל על סך 900 שקל מופץ ברשתות

לפי העברית העילגת שבה הקופון מנוסח אפשר להבין שמדובר בזיוף, ועם זאת הפיתוי למתנה בשווי של 900 שקל עשויה לטשטש את העניין • שופרסל: "מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות" • לפני כשנה במסגרת הודעה מזויפת הציעו מתחזים בשם שופרסל קופונים לרגל חגיגות ה-60 של הרשת

שופרסל / צילום: תמר מצפי
שופרסל / צילום: תמר מצפי

קופון מזויף של שופרסל מופץ ברשתות. לפי העברית העילגת שבה הוא מנוסח אפשר להבין שמדובר בזיוף, ועם זאת הפיתוי למתנה בשווי של 900 שקל עשויה לטשטש את העניין. "לסופרמרקט שלנו נותן את הקופונים החופשיים בסך 900 שקל. כדי לקבל קופון השב לקר הקצר שלנו", נכתב בהודעה. עוד מעדכנת ההודעה המזויפת כי "נותרו 356 קופונים". המודעה מלווה בלוגו של החברה ובצילום של קופון.

משופרסל נמסר: "בשעות האחרונות אנחנו עדים להפצת הודעה באמצעות וואטסאפ המזמינה להיכנס ללינק על-ידי הענקת קופונים בסך 900 שקל. מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לשופרסל אין קשר למודעה הזו, והציבור מתבקש שלא להיכנס ללינק המדובר ולא להעבירו הלאה".

לפני כשנה, במסגרת הודעה מזויפת, הציעו מתחזים בשם שופרסל קופונים לרגל חגיגות ה-60 של הרשת. גם רשתות אופנה שונות עמדו לאחרונה במרכזן הודעות מזויפות המכונות הודעות "פישינג" - מטרת הודעות אלה היא לגנוב מידע אישי ורגיש אודות הגולשים.