מאלייד לעופר: שי וינברג מונה למנכ"ל עופר השקעות

וינברג כיהן כמנכ"ל אלייד נדל"ן בארבע השנים האחרונות ולפני כן כיהן בתפקידים שונים בחברת אלקטרה נדל"ן במשך 15 שנים • וינברג יחליף בעופר השקעות את רון אבידן, שכיהן בתפקיד זה ב-7 השנים האחרונות

שי וינברג, מנכ"ל חברת אלייד נדל"ן ב-4 השנים האחרונות, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת עופר השקעות. מדובר בזרוע ההשקעות הפרטית של ליאורה עופר, ששולטת באמצעותה בחברת הנדל"ן המניב מליסרון , ששוויה בבורסה עומד על כ-8.1 מיליארד שקל.

לפני שעבר לקבוצת אלייד, כיהן וינברג בתפקידים שונים בחברת אלקטרה נדל"ן במשך 15 שנים, כשבמשך 4 שנים, עד לתחילת 2015, כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה.

וינברג יחליף בעופר השקעות את רון אבידן שכיהן בתפקיד זה ב-7 השנים האחרונות ומונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל חברת אזורים.

כמנכ"ל אלייד נדל"ן היה וינברג אחראי על פיתוח וניהול פעילות הנדל"ן של אלייד. קודם לכן, כיהן וינברג כ-4 שנים בתפקיד מנכ"ל אלקטרה נדל"ן.

עופר ציינה היום כי "שי וינברג הוא איש מקצוע מוכשר וראוי, בעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן. אני מאחלת לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

קבוצת אלייד, בראשות היו"ר, פרופ' יצחק סוארי, פועלת זה עשרות שנים בענפי הנדל"ן והרכב. אחד ה"פספוסים" הגדולים של אלייד בשנים האחרונות היה מכירה של 14.5% ממניות קבוצת אשטרום תמורת כ-200 מיליון שקל, בתחילת ספטמבר אשתקד. מאז המכירה זינקה מניית אשטרום בכ-90% כך שאלייד החמיצה רווח "על הנייר" של כ-140 מיליון שקל (העסקה בוצעה בפרמיה של 15% על מחיר המניה בבורסה באותה תקופה).