שותפים חדשים בפיטנגו: עידית מועלם-ידיד ויאיר קסוטו

קרן ההון סיכון פיטנגו הודיעה היום על קידום של שני מנהלי השקעות לתפקיד של שותפים • מועלם-ידיד עובדת בקרן מאז 2013, ובתפקידה האחרון הייתה מנהלת השקעות בכירה • קסוטו עבד במשך שמונה שנים כמנהל בכיר במשרד רה"מ והיה אחראי על מחקר ופיתוח של חומרה ותוכנה בתחום רשתות מובייל

קרן ההון סיכון פיטנגו הודיעה היום (ד') על קידום של שני מנהלי השקעות בקרן לתפקיד של שותפים: עידית מועלם-ידיד, שתתמקד בהשקעה בחברות צמיחה, ויאיר קסוטו, שיתמקד בהשקעות בסטארט-אפים בשלבים המוקדמים.

קסוטו עבד במשך שמונה שנים כמנהל בכיר במשרד ראש הממשלה, והיה אחראי על מחקר ופיתוח של חומרה ותוכנה בתחום רשתות מובייל. לפי שהצטרף לפיטנגו, קסוטו עבד בחברת היעוץ מקינזי, ולאחר מכן כיהן כאחרי רכישות ומיזוגים ב-IBM. הוא חבר בצוות פיטנגו מאז 2017, והתמקד בהשקעות בחברות בשלב הסיד, בתחומי הבינה המלאכותית, הענן אבטחת הסייבר והתוכנה הארגונית. הוא בעל תואר מוסמך במנהל עסקים מבית הספר למנהל עסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה.

מועלם-ידיד עובדת בקרן מאז 2013, ובתפקידה האחרון הייתה מנהלת השקעות בכירה (פרינסיפל) בקרן הצמיחה של פיטנגו. לפני הצטרפותה לפיטנגו היא כיהנה בתפקידי ניהול מוצר ופיתוח ארגוני בסטארט-אפים ותאגידים בהם Extent Technologies ואמדוקס. מועלם-ידיד היא בעלת תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול ותואר מוסמך במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. מועלם-ידיד היא השותפה היחידה בין שותפי הקרן.

פיטנגו משקיעה באמצעות שלוש קרנות שונות: קרן לחברות בשלבים המוקדמים בגובה של 185 מיליון דולר, קרן להשקעות צמיחה של 200 מיליון דולר, וקרן לתחום טכנולוגיות הבריאות שמיועדת לגייס 150 מיליון דולר. עד כה השקיעה פיטנגו ביותר מ-200 חברות. כיום בקרן שותפים אהרון מנקובסקי, צחי הלל, זאב בינמן, איתי הראל, אייל ניב, איל איצקוביץ', ד"ר גיא איזיקיאל, עידית מועלם-ידיד ויאיר קסוטו, וכן השותפים המייסדים רמי קליש וחמי פרס.