מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל

זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר

קבוצת הביטוח מנורה מבטחים, שבין היתר מחזיקה בגוף הפנסיה החדשה הגדול בישראל, מנורה מבטחים פנסיה, מודיע על השקת "אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג 'בטח שאפשר'", שילווה בקמפיין תקשורתי בערוצי המדיה השונים בהשקעה של כ-8-9 מיליון שקל.

את המהלך מובילה יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים, שאומרת כי "מדובר במהלך חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים". עוד נמסר ממנורה מבטחים כי משרד הפרסום המלווה את האסטרטגיה הוא יהושע TBWA.

בין היתר מתכננת הקבוצה קמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסומים בעיתונות, "זאת לצד פעילות רחבת-היקף בדיגיטל".

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה, ויש לה פעילויות נוספות כגון נדל"ן ואשראי חוץ-בנקאי. את פעילויות הביטוח והפנסיה מנהל יהודה בן אסאייג. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-200 מיליארד שקל ועם פרמיות ודמי גמולים בהיקף שנתי של כ-23 מיליארד שקל.