אור אלעזרא, בנו של בעל השליטה בקבוצת אלעזרא, לוקח את המושכות

אור אלעזרא (29), בנו של אלי אלעזרא, יחליף בתפקיד את עו"ד שמעון חזות • מעדכון בנושא שפרסמה החברה עולה כי עבור תפקידו החדש הוא יסתפק בשכר בעלות חודשית של פחות מ-6,500 שקל, וזאת כשהיקף המשרה שלו בתפקיד זה תעמוד על 10% • אלעזרא החזקות נסחרת בבורסה באמצעות שתי סדרות בהיקף כולל של כ-240 מיליון שקל

אור אלעזרא  / צילום: קבוצת אלעזרא,
אור אלעזרא / צילום: קבוצת אלעזרא,

אור אלעזרא מונה למנכ"ל קבוצת אלעזרא, בעלת הכשרה חברה לביטוח, אלבר וחברת הבנייה אפרידר. אלעזרא (29), בנו של אלי אלעזרא, בעל השליטה, יחליף בתפקיד את עו"ד שמעון חזות.

בחודש אפריל האחרון הצטרף אלעזרא ג'וניור לדירקטוריון אלעזרא החזקות, וזאת אחרי שמאמצע שנת 2016 שימש כעוזר ליו"ר הכשרה חברה לביטוח, ובשנה האחרונה כיהן גם כעוזר ליו"ר חברת הליסינג אלבר. מעדכון בנושא שפרסמה החברה עולה כי עבור תפקידו החדש הוא יסתפק בשכר בעלות חודשית של פחות מ-6,500 שקל, וזאת כשהיקף המשרה שלו בתפקיד זה תעמוד על 10%.

סך עלות שכרו החודשית בתפקידיו השונים בקבוצה תצטבר לכ-82 אלף שקל - עיקר הסכום, קרוב ל-54 אלף שקל עבור תפקידו כעוזר אישי ליו"ר הכשרה ביטוח, בהיקף משרה של 80%, וקרוב ל-22 אלף שקל עבור תפקיד דומה בחברת הליסינג אלבר, בהיקף משרה של 50%.

עלות העסקתו של אלעזרא האב, המכהן כיו"ר אלעזרא החזקות נוסף לתפקידיו כיו"ר אלבר ויו"ר הכשרה ביטוח, עמדה ב-2018 על 5.3 מיליון שקל, ואילו אחיינו, אורן אלעזרא קיבל 2.6 מיליון שקל בתפקידו כמנכ"ל אלבר. התגמולים לחברי דירקטוריון אלעזרא הסתכמו בשנה החולפת בכ-250 אלף שקל.

מדוחותיה הכספיים של אלעזרא החזקות עולה בין היתר כי במהלך 2016 אישר דירקטוריון החברה התקשרות של החברה הבת אפרידר עם חברה פרטית בבעלותו של אור אלעזרא, בעסקה למכירת זכויותיה של אפרידר במגרש הממוקם בשכונת ברנע שבאשקלון, תמורת 2.5 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. אלעזרא החזקות נסחרת בבורסה באמצעות שתי סדרות בהיקף כולל של כ-240 מיליון שקל, בטווח תשואות של 2.7%-6.2%.