הבורסה ליהלומים יוצאת בקמפיין נגד היהלומים הסינתטיים

זאת תחת הסלוגן "WE LOVE NATURAL DIAMONDS" • נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים"

נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש / צילום: גיל לביא
נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש / צילום: גיל לביא

קמפיין בינלאומי חדש שהשיקה הבורסה ליהלומים ברמת-גן מתמקד באחת התופעות המעיקות על היהלומנים: תופעת היהלומים הסינתטיים שמיוצרים בקווי ייצור תעשייתיים, מציפים את השווקים בעולם ונראים בדיוק כמו יהלומים אמיתיים.

מהבורסה ליהלומים נמסר כי מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות העולמית לנושא, וכי את ההחלטה עליו קידם נשיא הבורסה, יורם דבש.

בשבוע שעבר אירח דבש 14 נשיאים של בורסות יהלומים מכל העולם, בהם נשיאים מדובאי, דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו, הונג-קונג ועוד. במהלך דיון שעסק בתופעת היהלומים הסינתטיים הוחלט כי ראשי הבורסות הגדולות יובילו מהלך עולמי שיקבע כללי משחק חדשים בענף, וזאת במטרה לבדל את הסחר בין יהלומים טבעיים לבין יהלומים סינתטיים שמעוררים לעתים תכופות חשדות להטעיית צרכנים.

"הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים", אמר דבש. "באמצעות קמפיינים לעידוד רכישה של יהלומים טבעיים, בכוונתנו להבהיר את היתרונות הייחודיים שלהם לציבור הרחב".

הסלוגן המרכזי של הקמפיין הוא "WE LOVE NATURAL DIAMONDS", ובבורסה ליהלומים אומרים כי "בעידן שבו אנחנו מוקפים בפייק ניוז ובמוצרים מזויפים, כאשר הזיוף מציף כמעט כל ענף בשוק, מעט נכסים ומוצרים נותרים אותנטיים, ייחודיים ונדירים כמו יהלומים טבעיים".