דלק מבקשת לשדרג את שכרו החודשי של המנכ"ל אסי ברטפלד לכ-120 אלף שקל

הקבוצה שבשליטת יצחק תשובה מבקשת לשדרג את שכרו החודשי של המנכ"ל אסי ברטפלד ב-22 אלף שקל, וזאת בהתאם למגבלת השכר שנקבעה במדיניות התגמול של החברה

מנכ"ל קבוצת דלק אסי ברטפלד. שדרוג בשכר / צילום: אוריה תדמור
מנכ"ל קבוצת דלק אסי ברטפלד. שדרוג בשכר / צילום: אוריה תדמור

קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה מבקשת לשדרג את שכרו החודשי של מנכ"ל החברה, אסי ברטפלד, ב-22 אלף שקל, כך שיגיע לסכום של כ-120 אלף שקל, צמוד למדד, וזאת בהתאם למגבלת השכר שנקבעה במדיניות התגמול של החברה. כך עולה מזימון אסיפת בעלי מניות לחודש הבא, שתתבקש לאשר את העלאת השכר.

בוועדת התגמול ודירקטוריון דלק ציינו כי שכרו של ברטפלד "לא עודכן במשך תקופה של למעלה מעשור למעט הצמדה למדד", כי תוספת השכר "הולמת את תפקידו ומעמדו בחברה ומשקפת בצורה נאותה את תרומתו לתוצאות החברה", וכי בתפקידו בראשותה של קבוצת דלק הוא "תורם רבות להשאת ביצועי החברה ומקדם את מטרות החברה".

נוסף על כך, בדלק אישרו לברטפלד מענק של 1.4 מיליון שקל בגין שנת 2018, "בהתאם למדיניות התגמול של החברה", ובעלי המניות יתבקשו באסיפה גם לאשר מענק של 700 אלף שקל בגין שנת 2018 ליו"ר קבוצת דלק, גבי לסט, כי הוא "ניתן בהתאם למנגנוני הבונוס הקבועים במדיניות התגמול".

בהתאם לעדכונים המוזכרים, בקבוצת דלק  מעריכים כי עלות העסקתו של ברטפלד בסיכומה של 2019 יגיע ל-4.2 מיליון שקל, וזו של לסט תסתכם ב-2.7 מיליון שקל.

גם ב-2018 ברטפלד היה זכאי למענק של 1.4 מיליון שקל, בגין שנת 2017, "וזאת על בסיס עמידה ביעד השינוי ברווח הנקי המתואם ויעד היקף הדיבידנדים השנתי שהציבה לעצמה החברה", ובסך הכל עלות העסקתו אשתקד עמדה על 4 מיליון שקל, וזו של לסט, שכללה מענק בהיקף של 600 אלף שקל, הגיעה לכ-2.6 מיליון שקל.

קבוצת דלק, שעיקר עיסוקה מתרכז בחיפושי גז ונפט, נוסף להחזקות בכמה פעילויות ובהן בחברת הביטוח הפניקס העומדת למכירה, וביבואנית המכוניות דלק רכב, נסחרת בבורסה בשווי של כ-7.1 מיליארד שקל אחרי שמנייתה התחזקה בכ-15% מתחילת השנה.