אמנון גור רוכש את הפעילות העסקית של קבוצת קל-אוטו סוכנות לביטוח

קבוצת קל אוטו וקבוצת גור הודיעו על "שיתוף-פעולה אסטרטגי", שבמסגרתו אמנון גור תתפעל לקל-אוטו את התיק הנוכחי והעתידי של לקוחותיה • שווי הפעילות הנרכשת מוערך בכמה מיליוני שקלים

צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

סוכנות הביטוח שבשליטת ובהובלת אמנון גור, ונושאת את שמו, מתרחבת בתחום ביטוחי הפרט: קבוצת קל אוטו וקבוצת גור הודיעו השבוע על "שיתוף-פעולה אסטרטגי", שבמסגרתו סוכנות הביטוח אמנון גור רוכשת את הפעילות העסקית של סוכנות הביטוח קל-אוטו. כלומר, אמנון גור תתפעל לקל-אוטו את התיק הנוכחי והעתידי של לקוחותיה. על פי הערכות, שווי הפעילות הנרכשת עומד כיום על כמה מיליוני שקלים. עם זאת, העסקה כוללת מנגנון שיתוף ברווחים עתידיים.

מדובר בעסקה יוצאת דופן עבור הסוכנות של אמנון גור, שהוקמה ב-1987 ושנמנית עם הסוכנויות הגדולות במשק, עם כמעט 100 אלף לקוחות. זאת מאחר שהסוכנות צמחה מתחום ניהול הסדרים פנסיוניים, ביטוח עסקים וביטוחי דירקטורים ונושאי משרה (ביטוחי סיכונים), ועתה היא נכנסת לפעילות ניכרת בתחום ביטוחי הרכב ועולם הפרט. אמנון גור, מנכ"ל הקבוצה, מוסר עתה כי "החברה החליטה אסטרטגית להפוך למובילת שוק גם בשוק הפרט בישראל". סוכנות אמנון גור היא סוכנות ביטוח עצמאית שאינה בשליטת אחת מקבוצות הביטוח.

קבוצת קל-אוטו נוסדה בשנת 1992 וקל-אוטו סוכנות לביטוח החלה לפעול ב-2007. בקל-אוטו, שבראשות היו"ר שמואל קליין, ובסוכנות אמנון גור, מציינים בנוגע לעסקה האמורה כי "המטרה הינה להרחיב את סל השירותים ללקוחות החברה".

עוד הם מפרטים כי קבוצת קל-אוטו מונה כ-18,000 רכבים שמקבלים שורת שירותים, ובראשם ליסינג תפעולי וליסינג פרטי, כמו גם השכרת רכבים ומכירת רכבים חדשים ומשומשים.

שני הצדדים בעסקה לוו על-ידי אור חרוש ממשרד בני גבאי.