המטבע הדיגיטלי לטבעונים השלים גיוס של 10 מיליון דולר ב-3 שנים

הסטארט-אפ Vegan Nation, בהובלתם של ארבעת מייסדיו הישראלים, השלים את גיוס ההשקעות, בין השאר באמצעות מכירת המטבע הדיגיטלי Vegan Coin • הפלטפורמה שפיתחו מיועדת ליצירת שוק מקוון גלובלי למוצרים ולשירותים טבעוניים ורשת לשיתוף ארוחות ותוכן חברתי מעולם הטבעונות

חברת הסטארט-אפ הישראלית Vegan Nation, המפתחת את מה שהיא מכנה "האקוסיסטם הטבעוני הראשון מסוגו בעולם", הודיעה היום על השלמתו של סבב גיוס בהיקף של 10 מיליון דולר בתוך שלוש שנים בלבד. ההון גויס, בין השאר, באמצעות מכירת המטבע הדיגיטלי שהנפיקה החברה, Vegan Coin.

במקביל, החברה משיקה את האפליקציה שלה לשוק הגלובלי, הזמינה להורדה במכשירי אייפון ואנדוראיד וכן במחשבים עם מערכת ההפעלה Windows.

חברת ויגן ניישן, שנוסדה ב-2017, מנוהלת על ידי ארבעת מייסדיה השותפים, אייזק תומאס, יוסי רייבי, שניאור שפירא ונתי גיאת. הפלטפורמה שפיתחה ויגן ניישן כוללת רשת לשיתוף תוכן חברתי מעולם הטבעונות, רשת לשיתוף ארוחות טבעוניות בבתים פרטיים ובמסעדות; רשת להזמנת משלוחים של מזון טבעוני; וכן שוק מקוון גלובלי למוצרים ולשירותים טבעוניים, המאפשר תשלומים במטבע הדיגיטלי Vegan Coin.

תומאס, המכהן כמנכ"ל ויגן ניישן, מסר היום כי "הגיוס המוצלח של 10 מיליון דולר הוא אבן דרך משמעותית באיחוד כל הצרכנים המודעים לסביבה ברחבי העולם לאומה המושתת על אקוסיסטם שנותן במה לקיימות, נדיבות וחסד כלפי כל היצורים החיים".

לדברי החברה, ההכרזה על הגיוס מגיעה אחרי שורה של מהלכים אסטרטגיים שעשתה בשנה האחרונה, ובהם בצירופם של השחקן האנגלי ג'רום פלין, המוכר מתפקידו כשכיר החרב ברון בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", והשחקנית האמריקאית ג'נה דוואן, שהופיעה בסרטים "סטפ אפ" ו"מועדון הפלייבוי", לצוות היועצים של החברה. שני השחקנים מוכרים כטבעונים ופעילים למען זכויות בעלי חיים.

ויגן ניישן גם הכריזה באחרונה על שיתוף פעולה עם ארבע קבוצות כדורגל ברזילאיות - רמו, אירנדובה, פייסנדו ונשיונל - שנועד, לדבריה, "להגן על יערות הגשם באמזונס". בחברה מציינים כי "לא בטעות כל ההכרזות מגיעות בשנת 2019, שהוכרזה כשנת הטבעונות. קציצות המבורגר טבעוניות משתלטות על המיינסטרים, ויותר ויותר אנשים מאמצים דיאטות טבעוניות". לדברי החברה, היא תומכת במסחר "נטול אכזריות" ומקדמת אורח חיים טבעוני וצריכה בת-קיימא.

רוצים להתעדכן בענייני בלוקצ'יין ומטבעות דיגיטליים? הצטרפו לערוץ הטלגרם קריפטו גלובס.