פודקאסט לשבת | פודקאסט

ליל אהבה ופודקאסט | ההסכתים שיעשו לכם את ט"ו באב

חג האהבה היהודי שחל היום הוא הזדמנות נהדרת לגלות רומנטיקה ייחודית ולהשמיע לבן או בת הזוג את הפודקאסט האהוב עליכם מבית "גלובס" • פודקאסט לשבת - מהדורה רומנטית • האזינו

בני גנץ, פודקאסט לשבת / איור: גיל ג'יבלי, גלובס
בני גנץ, פודקאסט לשבת / איור: גיל ג'יבלי, גלובס

1. גלובסטוק | פרק 100

הפודקאסט הראשון מבית "גלובס" חגג 100 פרקים. לכבוד המסיבה ליאת רון הזמינה לאולפן "גלובסטוק" קמפיינרים מנוסים משני צדדי המפה הפוליטית, אביב בושינסקי וסאני ארזי, שניתחו את הקמפיינים השונים במערכת הבחירות, ממש חודש לפני יום הבחור.

שמח באולפן, שמח בבית

2. הצוללת | שמים על שקט

פייסבוק, אינסטגרם ויתר הרשתות הדביקו את האנושות ב-FOMO, הפחד להחמיץ חוויות. לאחרונה הולכת ומתפשטת תופעת ה־JOMO - ההנאה שבהחמצה- פחות שעות גלישה במעמקי הפיד, פחות איסוף לייקים, וחזרה לשקט ולתקשורת אנושית. ויקי אוסלנדר צללה לתוך עולם המחמיצים, שמספרים על שחרור אמיתי. אפילו ענקיות הטכנולוגיה מנסות להתמודד עם התופעה שמשנה את העולם.

כאן תגלו איך נגמלים מהסמארטפון ומחזקים את הזוגיות 

3. רוד שואו | זהר זיסאפל מדבר

זהר זיסאפל, אחד המשקיעים הבולטים בישראל בתחום הסייבר והאוטומוטיב כבר כמעט ארבעה עשורים, התיישב לשיחה עם עמרי זרחוביץ' ב"רוד שואו", פודקאסט ההייטק של גלובס. זיסאפל הציג לראשונה את שיטות העבודה שלו, וסיפר מה עומד מאחורי הרעיון לחברת הסייבר ארגוס, בעיקר מה הוא באמת חושב על ענקיות הטכנולוגיה.

יש משהו רומנטי יותר מאוטומוטיב?

4. כסף בקיר | נצמדת למדד הנדל"ן הפולני

לימור אדלר התלבטה כמה שנים איפה להשקיע בחו"ל, ולבסוף קנתה דירה בקטוביץ', וזמן קצר לאחר מכן רכשה דירה נוספת בלודז'. גיא ליברמן פגש אותה לפרק מעניין של פודקאסט הנדל"ן "כסף בקיר", וניסה להבין מה יש לה לחפש במדינה עם סטיגמה כל כך אפורה, ולהיצמד למדד הנדל"ן המקומי?

טיול לירח דבש: מסע השקעות בפולין

5. חזית המדע | מה כל כך מפעים בזה?

לא פעם במהלך חייכם עצרתם ועמדתם דום מול בניין מרהיב, שיר אהוב או יצירת אמנות. מדובר בתחושת ההתפעמות, אולי הרגש שנחקר הכי פחות. גלי וינריב וקולה המלטף מספרים לנו בעוד פרק נהדר איך גורמים לרגש לפרוץ ולומר "וואו"? תתפלאו, זה עשוי להפוך אתכם לאנשים מאושרים יותר

אזהרה: לאורך כל הפרק לא תפסיקו להגיד ביחד "וואוו"

■■

מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט שבחרתם עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה, או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow או סאבסקרייב באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".