לאיפה נעלם המשקה השחור? מחסור ארצי בפחיות קוקה-קולה

החוסרים נרשמו הן ברשתות שיווק בפריסה ארצית והן במכונות משקאות • החוסרים הם רק בפחיות של החברה, וככל הידוע אספקת המשקה בבקבוקים נמשכת כסדרה • החברה המרכזית: "מדובר בחוסרים של ימים ספורים כתוצאה מהשקת מותג הקפה החדש; אין תקלת ייצור"

קוקה-קולה / צילום: שאטרסטוק
קוקה-קולה / צילום: שאטרסטוק

דיווחים ברשתות השיווק על מחסור ארצי בפחיות קוקה-קולה - כך נודע ל"גלובס". ברשתות מדווחים על חוסרים בפחיות משקה של המותג הפופולרי, שהחלו לפני כשבועיים.

לפי גורמים ברשתות השיווק הגדולות, המחסור קיים בכל רחבי הארץ. ככל הידוע, מדובר במחסור שכולל את כל טעמי הקולה שמשווקת החברה - קולה רגיל, דיאט קולה וקולה זירו בפחיות. עם זאת, לא נרשמו חוסרים באספקת קוקה-קולה בבקבוקים.

בנוסף למחסור ברשתות, במספר מכונות משקאות בהן נמכרות פחיות של החברה, נתלה שילוט לפיו "עקב תקלה בחברת קוקה-קולה יש מחסור במוצרי קוקה-קולה".

השלט שנמצא במספר מכונות משקאות  / צילום:
 השלט שנמצא במספר מכונות משקאות / צילום:

החברה המרכזית, שמשווקת את המותג קוקה-קולה בישראל, אוחזת בנתח שוק של קרוב ל-90% ממכירות המשקה השחור במונחי מכירות כספיות ומתחרה במותגים פפסי קולה ו-RC קולה. המפעל שמייצר את המשקה השחור ממוקם בעיר בני-ברק.

באחת מרשתות השיווק העריכו הערב (א') כי הרקע למחסור הוא השקת קולה בטעם קפה שהתרחשה לאחרונה ויצרה עומס על מכונות הייצור של החברה.

מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים נמסר: "ההתנסות הראשונית של קוקה-קולה קפה הייתה מעל המצופה, ובמספר מקרים נקודתיים אכן נוצרו חוסרים של ימים ספורים כתוצאה מהשקת מותג הקפה החדש. נציין כי אין תקלת ייצור".