ראש הממשלה נתניהו מגיב לסרטון זריקת החלה של אשתו באוקראינה

עוד ציין נתניהו בסרטון הפייסבוק כי "אם זה מה שדרוש כדי שהביקור הזה שמביא הסכם סחר חופשי מורחב ומשרד אוקראיני בירושלים ועוד דברים חשובים - ניחא, שיהיה כך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר

ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה לפני זמן קצר (ב') קטע וידאו בעמוד הפייסבוק שלו ובו הסביר כי לא היה דבר מביך בקבלת הפנים הקצרה שנערכה לזוג אתמול בשדה התעופה בקייב.

"אני פה בביקור היסטורי, אבל ספק אם זה היה מקבל שדרוג תקשורתי אלמלא מקרה החלה", אמר נתניהו. לדבריו, "ברור שלגברת נתניהו לא הייתה שום כוונה שלא לכבד את אוקריאנה, זה קשקוש מוחלט", הוא אמר והוסיף שראש לשכתו של נשיא אוקראינה אמר לו כך.

"היא (שרה- ט"ש) באה לבושה בבגדי הלאום של אוקראינה, צהוב ותכלת כדי לכבד את אוקראינה, כאשר ירדה מן המטוס".

עוד ציין נתניהו כי "אם זה מה שדרוש כדי שהביקור הזה שמביא הסכם סחר חופשי מורחב ומשרד אוקראיני בירושלים ועוד דברים חשובים - ניחא, שיהיה כך".

בווידאו הקצר של נתניהו הוא הזכיר שאת הביקור של ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, כיסו כלי התקשורת באמצעות סיפור הנחת הקינוח בפסל קטן דמוי נעל על השולחן.

"מה אני אגיד לכם, תפסנו את הפטנט, תפסנו את הפרנציפ, נמשיך".

אתמול העלה כתב חדשות 12, יאיר שרקי, קטע וידאו בו רואים את נתניהו מגיש לרעייתו שרה נתח קטן מחלה חגיגית בעת הירידה מן המטוס. אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, מסלקת בידה את הנתח המוגש לה וזורקת אותו על הרצפה.

העניין עורר סערה בכלי התקשורת בישראל והן ברוסיה ובאוקראינה, המדווחים כולם על התקרית.

בנוסף, כלי התקשורת המקומיים מדווחים גם על האירוע שהתרחש במטוס עצמו, כאשר שרה נתניהו דרשה מן הקברינט לברך אותה אישית.