ממיטב דש למור בית השקעות: אייל שלייפר ינהל את מור גמל

שלייפר כיהן כסמנכ"ל פנסיה ומטה במיטב דש • הוא יהיה אחראי על הצמחת פעילות הגמל של מור, שמנהלת כיום רק 392 מיליון שקל

לאחר שהושלמה רכישת קופות הגמל של אינטרגמל והפרידה מדב סיני, מור בית השקעות, שבניהול יוסי לוי, ממנה את אייל שלייפר (44) למנכ"ל מור קופות גמל. שלייפר מגיע למור מבית ההשקעות מיטב דש, שם כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל פנסיה ומטה בחברת הגמל והפנסיה, והוא יהיה אחראי על הצמחת הפעילות שעודנה בתחילת הדרך וכיום מנהלת רק 392 מיליון שקל.

"לשלייפר ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום החיסכון ארוך טווח, ובשש השנים האחרונות הוא כיהן במספר תפקידים בכירים בבית ההשקעות מיטב דש", אמרו במור, שם מנסים ליצור לבית ההשקעות פעילות חיסכון לטווח ארוך משמעותית, כמו גם פעילות ברוקראז', וזאת במקביל לפעילות קרנות הנאמנות שמהווה את חלק הארי מפעילותו כיום.

שלייפר מצטרף לאורי קרן, שבשלהי 2018 עזב את ילין לפידות קרנות נאמנות לטובת שותפות (15%) מפעילות הגמל והחיסכון לטווח ארוך של מור, כשבמקביל הוא משמש כמנהל תחום ההשקעות לחיסכון ארוך טווח במור גמל.

מור גמל השלימה את רכישת אינטרגמל בספטמבר 2018 עם קבלת ההיתר מרשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, והיא מציעה קופות גמל לתגמולים ולפיצויים, קרנות השתלמות וקופות גמל להשקעה, וכן מנהלת את קופת הגמל "חיסכון לכל ילד". מתחילת השנה הרחיבה מור את פעילותה והחלה לנהל מספר מסלולים אקטיביים בגמל והשתלמות. כמו כן, החל מהרבעון השני של השנה, מפעילה מור סוכנות ביטוח בבעלות משותפת עם איציק אסטרייכר.