eBay | פודקאסט

חשבת על רעיון לסטארט-אפ? כנראה שמישהו חשב עליו לפניך

בשנים האחרונות העולם נע סביב מציאת הסטארט-אפ שיביא לנו את הדבר הגדול הבא • אבל בעולם בעידן שכולו חדשנות, קשה להבין מהי ההמצאה שתשנה את העולם • גדי מיקלס, ראש תחום חדשנות וניהול מוצרי מחקר ב-eBay, מסביר איך מאתרים את הסטארט-אפים הנכונים שיחברו בין כל הנקודות • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות

כשמדברים על חדשנות, קשה להבין למה בדיוק מתכוון המשורר, הרי אנחנו חיים בעידן שכולו חדשנות. כיום חברות מפקידות את תהליכי החדשנות הפנים והחוץ-ארגוניים שלהן בידי מנהלים ייעודיים. אחד מהם הוא גדי מיקלס, ראש תחום חדשנות וניהול מוצרי מחקר ב-ebay.

איך מטמיעים חדשנות בחברה גדולה, ואיך מניעים אנשים שגורמים לדברים לקרות? כיצד מאתרים את הסטארט-אפים הנכונים שיחברו את כל הנקודות לתהליך מאורגן? מול מי עובד מנהל החדשנות, ואיך בכלל מגיעים לתפקיד הזה?

האזינו לפרקים נוספים של "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע.
ניתן למצוא עשרות פרקים נוספים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות וחיבורים. בפודקאסט תשמעו על מנהלי קהילות ויזמים שמחברים אנשים ועסקים. בכל פרק נדבר על קהילות, יזמות, שיווק וצמיחה ואיך כל אלה מתחברים לביזנס.

הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס" ובתמיכת Rise TLV.

את הפודקאסט מנחות טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם המחבר חברות ויחידים ומרחיב את רשת הקשרים המקומית והגלובלית שלהם על-ידי ארוחות סודיות. תורג'מן מתמחה בשיווק, ניהול ופיתוח עסקי בינלאומי ונמנית עם מייסדי קבוצת מנהלי הקהילות של ישראל מטעם התוכנית הגלובלית של פייסבוק CLC - community leadership program; ודנה מושקוביץ-גלבוע, יזמת תיירות דיגיטלית, מנהלת קהילות טיולים ויוצרת התוכן בבלוג הטיולים Flying Dana.