בלוג | פודקאסט

כך קהילת הבלוגרים יכולה להפוך לעסקית ולהישאר אותנטית

מאז ימי תפוז זרמו הרבה מים בנהר הבלוגים, והבלוגינג הוא מזמן לא רק תחביב אלא מקצועי לגיטימי • יונית צוק, גורו הבלוגינג הישראלית, מסבירה איך קהילת הבלוגרים יכולה להפוך לעסקית ועדיין להישאר אותנטית • האזינו לקומיוניקאסט - פודקאסט על קהילות

מאז ימי תפוז זרמו הרבה מים בנהר הבלוגים, והבלוגינג הוא מזמן לא רק תחביב אלא מקצועי לגיטימי לכל דבר.
מי שפיתחה מודל של חמישה שלבים להפיכת התחביב למקצוע מכניס היא יונית צוק, גורו הבלוגינג הישראלית, המרצה בארץ ובעולם ומייעצת אודות תחום השיווק באמצעות תוכן דיגיטלי בפלטפורמת הבלוגים, שהקימה את בית הספר הראשון לבלוגים ואת ההאבלוגינג הראשון בעולם - חממה מקצועית, וכמובן מובילה את קהילת "בלוגריות בישראל".

בראיון ל"קומיוניקאסט" מספרת צוק איך עשתה את המעבר מתחביב למקצוע, ואיך קהילת הבלוגרים מגדילה את העסק שלה ועדיין נשארת מאוד אותנטית, דרך הקמת הקהילה, התוכן וההבנה שמפגשים, כנסים ומיטאפים הם הכרחיים בכדי לשמור אותה חיה ומשגשגת.

■■

האזינו לפרקים נוספים של "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע.
ניתן למצוא עשרות פרקים נוספים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות וחיבורים. בפודקאסט תשמעו על מנהלי קהילות ויזמים שמחברים אנשים ועסקים. בכל פרק נדבר על קהילות, יזמות, שיווק וצמיחה ואיך כל אלה מתחברים לביזנס.

הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס" ובתמיכת Rise TLV.

את הפודקאסט מנחות טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם המחבר חברות ויחידים ומרחיב את רשת הקשרים המקומית והגלובלית שלהם על-ידי ארוחות סודיות. תורג'מן מתמחה בשיווק, ניהול ופיתוח עסקי בינלאומי ונמנית עם מייסדי קבוצת מנהלי הקהילות של ישראל מטעם התוכנית הגלובלית של פייסבוק CLC - community leadership program; ודנה מושקוביץ-גלבוע, יזמת תיירות דיגיטלית, מנהלת קהילות טיולים ויוצרת התוכן בבלוג הטיולים Flying Dana.