הדיבידנד הגבוה ביותר בעשור האחרון של תע"א: תחלק למדינה 140 מיליון שקל

הדירקטוריון בראשות הראל לוקר אישר אמש חלוקת דיבידנד של כ-104 מיליון שקל למדינה, סכום המתווסף ל-36 מיליון שקל מסוף חודש מאי • מנכ"ל תע"א: חלוקת הדיבידנד מתאפשרת בזכות השיפור בביצועים העסקיים של החברה

הראל לוקר  / צילום: איל יצהר
הראל לוקר / צילום: איל יצהר

התעשייה האווירית הודיעה הבוקר (ג') כי הדירקטוריון בראשות הראל לוקר אישר אמש חלוקת דיבידנד של כ-104 מיליון שקל למדינה. סכום זה מתווסף לדיבידנד של כ-36 מיליון שקל, שחלוקתו למדינה אושרה בסוף חודש מאי השנה. בתע"א אמרו הבוקר כי מדובר בדיבידנד הגבוה ביותר שהחברה מעבירה למדינה במהלך העשור האחרון.

מנכ"ל התע"א, האלוף (במיל') נמרוד שפר, מסר הבוקר בהתייחס להחלטה כי "כחברה עסקית התעשייה האווירית מחויבת לחלק דיבידנד לבעלי המניות שלה". הוא הוסיף כי חלוקת דיבידנד בגובה של 140 מיליון שקל מתאפשרת בזכות השיפור בביצועים העסקיים של החברה, שניכרו בדוחות הכספיים האחרונים שפרסמה בחודש האחרון.

מהדוחות עולה כי תע"א הגדילה ברבעון השני של השנה את הרווח הנקי שלה ל-36 מיליון דולר, וזאת לעומת רווח נקי של 13 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השני של השנה המכירות של החברה צמחו והסתכמו בכ-985 מיליון דולר, עליה של כ-10% לעומת הרבעון השני אשתקד.