הראל ויזל מתרחב: במו"מ לפתיחת חנויות בשיתוף עם נייקי ו-Foot Locker באירופה

הקבוצה בראשות הראל ויזל צפויה לבצע את המהלך באמצעות חברת ריטיילורס, המפעילה כבר היום רשת חנויות תחת המותג נייקי בישראל ובקנדה ורשת חנויות תחת המותג Foot Locker בישראל

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס / צילום: שוקה כהן
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס / צילום: שוקה כהן

קבוצת פוקס  חוברת לנייקי ול-Foot Locker (פוט לוקר) בדרך להקים פעילות בזיכיון באירופה.

הקבוצה, בראשותו של הראל ויזל, נמצאת במשא-ומתן על הסכם לקבלת זיכיון של חנויות נייקי ופוט לוקר במספר מדינות באירופה. פוקס צפויה לבצע את המהלך באמצעות חברת ריטיילורס, המפעילה כבר היום רשת חנויות תחת המותג נייקי בישראל ובקנדה ורשת חנויות תחת המותג Foot Locker בישראל.

קבוצת פוקס מחזיקה בזיכיון להקמת רשת חנויות של מותג נייקי בישראל, אף שאין לה בלעדיות. במהלך השנים האחרונות היא רכשה את כל חנויות המותג נייקי בארץ, למעט חנויות אאוטלט שהופעלו על-ידי זכיינים שונים, ופתחה חנויות נוספות. בסך-הכול מפעילה פוקס בישראל 22 חנויות של נייקי ומעסיקה כ-376 עובדים.

לפני כשנתיים וחצי החיבור עם נייקי התהדק, ופוקס חתמה על הסכם עם נייקי קנדה, שבמסגרתו ניתן לה רישיון להקים רשת של חנויות נייקי בקנדה למשך שבע שנים. מדוחות הקבוצה ל-2018 עולה כי היא מעסיקה בפעילות הזו כ-218 עובדים.

קבוצת פוקס סימנה בשנתיים האחרונות את תחום הספורט והרחיבה בו את אחיזתה. בנוסף לפעילות של נייקי בישראל ובקנדה, פוקס קיבלה זיכיון להפעלת רשת ספורט נוספת בישראל - פוט לוקר, רשת רב-מותגית שמשווקת נעלי ספורט של מותגים גדולים, ביניהם גם ניקיי עצמה, אדידס, פילה ואחרים. בתוך כשנתיים וחצי פתחה פוקס כ-52 חנויות של פוט לוקר.