איילת שקד: "אני מאמינה שמנו גבע צדק הפעם, אבל בואו נחכה לתוצאות האמת"

לפי מדגם ערוץ 12, יש לימינה 8 מנדטים, אך בערוצים האחרים צופים להם 6 או 7 מנדטים • במפלגה בונים גם על ספירת קולות החיילים, אשר לרוב נוטים לעמדות ימין ועשויים לשפר את המצב של המפלגה

 

יו"רית ימינה, איילת שקד / צילום: כדיה לוי
יו"רית ימינה, איילת שקד / צילום: כדיה לוי

"אני מאמינה שמנו גבע צדק הפעם, אבל בואו נחכה לתוצאות האמת" - כך אמרה הלילה (ג') יו"רית ימינה, איילת שקד, בנאומה לפעילי הרשימות השונות שבאיחוד הימין בתום מערכת הבחירות.

לפי מדגם ערוץ 12, יש לימינה 8 מנדטים, אך בערוצים האחרים צופים להם 6 או 7 מנדטים. במפלגה בונים גם על ספירת קולות החיילים, אשר לרוב נוטים לעמדות ימין ועשויים לשפר את המצב של המפלגה.

"נתתם קרב אדיר, ואני מודה לכם מכל הלב. ניסו לנגוס בנו מכל הכיוונים, והסיטואציה לא פשוטה. אני חושבת שעמדנו בזה בגבורה. אני מאמינה בימינה", אמרה שקד בהתייחסות לפעילי איחוד המפלגות הטרי.

שקד התייחסה גם לפיצול איחוד הרשימות: "שמעתם שאתמול חתמו על פיצול ימינה, כי זו הייתה הבטחה לבוחרים, אבל אני מאמינה בהשארת הימין האידאולוגי מאוחד".

יו"רית ימינה הוסיפה כי "אנחנו בוודאי ממשיכים לעבוד ביחד, נקיים משא-ומתן קואליציוני יחד ונעבוד בכנסת ביחד. זה הזמן של הציבור לומר אם רוצים פיצול או המשך יחדיו".

שר החינוך רפי פרץ, אשר ויתר על המקום הראשון במפלגה כדי ששקד תביא תוצאה מרשימה, אמר היום כי "הייתה מערכת בחירות קשה ומורכבת, עשינו ויתורים והחלטות קשות כדי ללכת יחד, וגם ציפינו ליותר".

פרץ קרא להמתין לתוצאות האמת של הבחירות ואמר כי "מחר נדע יותר טוב את תוצאות האמת ולכלכל את צעדנו בהתאם. ציפינו לתוצאות טובות יותר. יהודים מאמינים אנחנו ומקבלים את המציאות ולומדים לחיות איתה בצורה הטובה ביותר".

פרץ הוסיף שהוא כבר שוחח עם בנימין נתניהו על הרכבת ממשלה: "דיברתי עם ראש הממשלה ואמרתי לו שברור שנעשה מאמץ להקמת ממשלת ימין ונמשיך ללכת ביחד", אמר.

גם יו"ר הבית היהודי פנה לפעילי המפלגה: "מודה לפעילים על עבודה נפלאה. למדתי מכם פרק במסירות נפש ואהבת ישראל, ואני מודה לכם על כך".