קריסה נוספת בפתח? Adria Airways השהתה את פעילותה

חברת התעופה הסלובנית פרסמה באתר האינטרנט שלה כי היא עוצרת את הטיסות שלה החל מהיום ועד ליום חמישי • הסיבה: החברה תנסה למצוא סיוע או פתרון כספי שיאפשר לה להמשיך להתקיים במסגרת מגעים עם משקיעים פוטנציאליים • וגם: כיצד יושפעו הנוסעים הישראלים?

מטוס של Adria Airways / צילום: סרדג'ן זיבולוביץ', רויטרס
מטוס של Adria Airways / צילום: סרדג'ן זיבולוביץ', רויטרס

חברת התעופה Adria Airways השהתה את פעילותה. החברה פרסמה באתר האינטרנט שלה כי היא עוצרת את הטיסות שלה החל מהיום (ג') ועד ליום חמישי (25 בספטמבר). הסיבה: החברה תנסה למצוא סיוע או פתרון כספי שיאפשר לה להמשיך להתקיים במסגרת מגעים עם משקיעים פוטנציאליים.

"המטרה של כולנו היא לאפשר לאדריה איירוויז לטוס מחדש בהתאם ללו"ז המתוכנן שלה", כך לשון ההודעה, שכוללת גם התנצלות לנוסעים ולשותפים של החברה שיושפעו מעצירת הטיסות ביומיים הקרובים. החברה מזמינה את הנוסעים להתעדכן באתר על לו"ז הטיסות בימים אלה, מקצתן יתקיימו כמתוכנן.

אדריה איירוויז היא חברה סלובנית שהוקמה לפני 58 שנים. החברה נמנית עם ברית התעופה Stat Alliance, כשה"האב" (נמל הבית) שלה נמצא בלובליאנה. צי החברה כולל 20 מטוסים.

החברה מפעילה גם טיסות בקו תל-אביב-לובליאנה, ולכן גם הנוסעים הישראלים עשויים להיות מושפעים מהפסקת הפעילות, הזמנית בשלב זה. הפסקת הפעילות של החברה כללה גם את טיסותיה מישראל: החברה הודיעה על ביטול טיסותיה ליום חמישי (26.9) מלובליאנה לתל-אביב, טיסה מספר 604, וכן טיסה מספר 605 מתל-אביב ללובליאנה. לפי התאחדות סוכני הנסיעות, החברה דאגה לטיסה חלופית לכל הנוסעים הנמצאים מחוץ לישראל.