מגוריט רכשה 55 דירות בפרויקט של גינדי החזקות ביד אליהו ב-137 מיליון שקל

הפרויקט סמוך להיכל הספורט ויכלול 708 דירות • מגוריט קיבלה הנחה של 7.5% ממחיר המכירה

מתי דב / צילום: איל יצהר
מתי דב / צילום: איל יצהר

גינדי החזקות מכרה לקרן מגוריט 55 דירות בפרויקט יד אליהו, בתמורה ל-136.9 מיליון שקל כולל מע"מ. הדירות יהיו בשטח ממוצע של 72 מ"ר במגדל הצפוני. חלק מהאופציה כולל רכישת 35 חניות תת קרקעיות לפי מחיר של 107 אלף שקל לחניה. המכירה משקפת מחיר ממוצע של 2.42 מיליון שקל לדירה (33.6 אלף שקל למ"ר), לא כולל מקום חניה, ולאחר ההנחה של 7.5% שקיבלה מגוריט מגינדי. העיסקה מגלמת תשואה שנתית פוטנציאלית למגוריט של כ-3.5%.

הפרויקט נמצא על מגרש בן 9.6 דונם, סמוך להיכל מנורה, בין רחוב השלושה מצפון, נתיבי איילון ממערב, רחוב וינגייט מדרום ורחוב יגאל אלון ממזרח. הוא יכלול 2 בניינים בני 30 קומות ובהם גם יחידות דיור מגדלים שונים, החל מ 2,3,4 חדרים ועד יחידות דיור גדולות הכוללות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הוא היה שייך לעיריית תל-אביב, שמכרה אותו במכרז לחברה, בתמורה ל -408 מיליון שקל.

על פי העסקה, הדירות המדוברות ממוקמות בין קומות 2-6 במגדל הצפוני של הפרויקט. גינדי החזקות התחייבה למגוריט על סיום הפרויקט ומסירת הדירות תוך 58 חודשים ממועד מימוש אופציית הרכישה. בפרויקט הכולל, גינדי משווקת 708 יחידות דיור.

במקביל לעסקה זו, העניקה גינדי החזקות למגוריט  אופציה להנפיק לגינדי מניות של הקרן בסך של 23.25 מיליון שקל.

היקף המחזור הצפוי של גינדי לכלל הפרויקט נאמד בשני מיליארד שקל ומדובר באחד הפרויקטים הגדולים ביותר שיצאו בתא בשנים האחרונות.

אסף אמסלם, סמנכ"ל הכספים של קבוצת גינדי החזקות אשר ליווה את העסקה מסר, כי "מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין קרן מגוריט לקבוצה ואנו שמחים שהקרן ידעה לזהות כמונו את הפוטנציאל האדיר שגלום בפרויקט המדהים הזה בשכונה כמו יד אליהו של שהיא ללא ספק אחת משכונת הדגל של העיר תל-אביב".

מתי דב, מנכ"ל מגוריט, ציין כי "הפוטנציאל הקיים בשכונת יד אליהו, תל-אביב הוא אדיר, ואנו שמחים מאוד על ההתקשרות הזו מול גינדי החזקות שצפויה להקים פרויקט לתפארת אשר ישביח את כל האזור".