הודעה זו תשמיד את עצמה תוך 5 שניות: הפיתוח החדש של ווטסאפ

הפיצ'ר מאפשר להגדיר שהודעות ימחקו את עצמן תוך חמש שניות או שעה, והוא זמין בצ'טים קבוצתיים בלבד • טלגרם המתחרה מציעה פיצ'ר דומה ומאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות שמוחקות את עצמן לאחר זמן מוגדר דרך צ'ט סודי • גם בג'ימייל הוצג פיצ'ר כזה בשנה שעברה

ווטסאפ / שאטרסטוק
ווטסאפ / שאטרסטוק

ווטסאפ מפתחת פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לקבוע כי הודעה תימחק באופן אוטומטי זמן מוגדר לאחר שליחתה. הפיצ'ר עדיין לא זמין לקהל הרחב, אך אותר בקוד של גרסת הבטא של האפליקציה הפופולרית ע"י אתר WABetaInfo.

לפי הדיווח, הפיצ'ר נמצא בשלב מוקדם בפיתוח, וכנראה שמאפייניו עוד ישתנו בהמשך. במבנה הנוכחי שלו, הפיצ'ר מאפשר להגדיר שהודעות ימחקו את עצמן תוך חמש שניות או שעה, והוא זמין בצ'טים קבוצתיים בלבד, בהם כל ההודעות שנשלחות נמחקות לאחר משך הזמן שהוגדר. לא ידוע בשלב זה מתי הפיצ'ר יהיה זמין לכל משתמשי האפליקציה.

אפליקציית טלגרם המתחרה מציעה פיצ'ר דומה ומאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות שמוחקות את עצמן לאחר זמן מוגדר דרך צ'ט סודי. גם בג'ימייל הוצג פיצ'ר כזה בשנה שעברה, כשהושק עיצוב חדש לשירות המייל.

באפריל, ווטסאפ הודיעה על פיצ'ר שיאפשר למשתמשים שליטה רבה יותר על האפשרות להוסיף אותם לקבוצות. הפיצ'ר מאפשר למשתמשים להגדיר שכלל לא ניתן להוסיף אותם לקבוצות מבלי שיאשרו זאת, או שרק אנשי הקשר שלהם יוכלו להוסיף אותם לקבוצות.

ווטסאפ נרכשה ע"י פייסבוק ב-2014 תמורת 19 מיליארד דולר.