רישיון מכירת קנאביס במישיגן לחברת From the Earth המתמזגת לתוך קמן

קמן אמורה להקצות לבעלי From the Earth 80% ממניותיה, עם אופציה להגדלת חלקם ל-90% בהתאם לאבני דרך מסוימות • בראיון ל"גלובס" לפני כמה שבועות סיפר מנכ"ל From the Earth כי החברה רושמת הכנסות של כ-2 מיליון דולר בחודש

קנאביס / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
קנאביס / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת קמן קפיטל  הנסחרת בבורסה בתל אביב, הודיעה כי החברה From the Earth, חברת קנאביס אמריקאית לצרכי פנאי אותה מתכננת קמן למזג לתוכה, קיבלה אישור למכירת קנאביס במישיגן. עד היום פעלה החברה בקליפורניה.

קמן נסחרת לפי שווי של 31 מיליון שקל לפני המיזוג במסגרתו היא אמורה להקצות לבעלי From the Earth 80% ממניותיה, עם אופציה להגדלת חלקם ל-90% בהתאם לאבני דרך מסוימות.

From the Earth היא חברה הפועלת בתחום החנויות לממכר קנאביס והקימה לאחרונה גם מפעל יצור קנאביס בקליפורניה. לחברה שתי חנויות ועוד שתיים בפיתוח. בראיון ל"גלובס" לפני כמה שבועות סיפר מנכ"ל החברה, דן זהרוני (אמריקאי שהוריו ישראלים), כי החברה רושמת הכנסות של כ-2 מיליון דולר בחודש והיא פרסמה תחזית כי תרשום הכנסות של 45 מיליון דולר ב-12 החודשים הקרובים.

היום עובדים בחברה 160 איש, והיא גייסה עד היום 15 מיליון דולר ממייסדיה. בכוונתה לגייס הון בישראל לאחר המיזוג, כדי להרחיב את פעילותה.