הבנקים בארה"ב פתחו את עונת הדוחות ברגל ימין: ג'יי.פי מורגן וסיטיגרופ עקפו את התחזיות לרבעון השלישי

הכנסותיו של גי.פי מורגן הסתכמו ב-28.5 מיליארד דולר; בשורה התחתונה, הרווח למניה עלה ב-4.7% ל-2.45 דולר ברבעון השלישי • סיטיגרופ היכה את תחזית הרווח וההכנסות, ומנגד גולדמן זאקס עמד בתחזית ההכנסות אך פספס את תחזית הרווח למניה ב-2 סנט

ג'יימי דיימון, מנכ"ל ג'יי.פי מורגן / צילום: רויטרס
ג'יימי דיימון, מנכ"ל ג'יי.פי מורגן / צילום: רויטרס

בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן, הבנק הגדול בארה"ב מבחינת נכסים, הוא הראשון לדווח היום (ג') מבין הבנקים בארה"ב על תוצאות הרבעון השלישי של השנה, ועלה על התחזיות המוקדמות של האנליסטים בשוק. 

ג'יי.פי מורגן דיווח על הכנסות של 28.5 מיליארד דולר, מעל לתחזיות שצפו הכנסות של 28.47 מיליארד דולר ומעל ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד של 27.82 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 2.4% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בשורה התחתונה, הרווח למניה עלה ב-4.7% ל-2.68 דולר ברבעון השלישי, מעל לתחזיות האנליסטים בשוק ב-23 סנט למניה.

ההכנסות ממסחר במניות הסתכמו ב-1.58 מיליארד דולר.

בנוסף, סיטיגרופ עלה גם הוא על התחזיות המוקדמות של השוק ברבעון השלישי. ההכנסות של בנק ההשקעות הסתכמו ב-18.6 מיליארד דולר, לעומת הצפי להכנסות של 18.54 מיליארד דולר. הרווח למניה הסתכם ב-1.97 דולרים למניה, לעומת הצפי לרווח של 1.95 דולרים למניה.

מנגד, גולדמן זאקס דיווח על רווח של 4.79 דולרים למניה, 2 סנט מתחת לתחזיות המוקדמות של האנליסטים לרבעון השלישי. ההכנסות של בנק ההשקעות עמוד בתחזיות השוק.