עיתונות | בלעדי

גל עזיבות הבכירים ב"ידיעות אחרונות" נמשך: ערן הוכמן פורש

הוכמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של ynet, הודיע על התפטרותו ימים ספורים לאחר שמנכ"ל אתר ynet אבי בן טל הודיע על פרישה • כבר עם היוודע דבר פרישתו העריכו בתעשייה כי היא תגרור אחריה עזיבה של בכירים נוספים, שלא ירצו להישאר במציאות החדשה שנוצרה

בית "ידיעות אחרונות" בראשון-לציון / צילום: כדיה לוי
בית "ידיעות אחרונות" בראשון-לציון / צילום: כדיה לוי

גל עזיבות הבכירים בקבוצת "ידיעות אחרונות" נמשך: ימים ספורים לאחר שמנכ"ל אתר ynet, אבי בן טל, הודיע על פרישתו, עוזב את הקבוצה בכיר נוסף: ל"גלובס" נודע כי ערן הוכמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והשיווק של ynet, הודיע על פרישתו.

הוכמן הצטרף לקבוצת "ידיעות אחרונות" לפני כ-15 שנים. בתחילה הוא כיהן כסמנכ"ל המכירות וההפצה של "כלכליסט", ולאחר מכן מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ynet. במסגרת תפקידו לקח הוכמן חלק בגיבוש וניהול האסטרטגיה השיווקית של האתר, פיתח מנועי צמיחה, ניהל את פעילויות ה-e commerce ואת אתר הקופונים ביג דיל. כמו כן, הוא היה אחראי על יצירת שיתופי-פעולה בתחומים שונים, כמו אתר ההנעלה RUNY ואחרים. בנוסף, ניהל את זרוע הרכישות וההשקעות של האתר וליווה רכישה והשקעה בלמעלה מ-15 חברות.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני ימים ספורים הודיע מנכ"ל ynet אבי בן טל על פרישתו לאחר 12 שנים בהן ניהל את האתר. כבר עם היוודע דבר פרישתו העריכו בתעשייה כי היא תגרור אחריה עזיבה של בכירים נוספים, שלא ירצו להישאר במציאות החדשה שנוצרה.

הוכמן אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "קיבלתי את ההחלטה שזה הזמן הנכון עבורי להמשיך הלאה. אלה היו שנים של עשייה אינטנסיבית וצמיחה, ואני מבקש להודות למנכ"ל ynet אבי בן טל על האמון והתמיכה. ההחלטה לעזוב הייתה לא קלה עבורי, אבל אני עוזב בלב שלם ותוך ציפייה לאתגרים החדשים שבפתח".