אזורים: הרוכשים חוזרים לשוק הדיור, מספר הדירות שנמכרו ברבעון זינק פי 3

מתוצאותיה הכספיות של החברה עולה כי המחיר הממוצע לדירה נשחק כתוצאה ממחיר למשתכן • הרווח הנקי בתשעת החודשים מבטא עלייה של 25% לעומת התקופה המקבילה

רון אבידן / צילום: ליאת פדרמן
רון אבידן / צילום: ליאת פדרמן

מתוצאותיה הכספיות של חברת אזורים עולה כי החברה מכרה ברבעון השלישי 766 דירות, וזאת לעומת 253 דירות בלבד שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד. המחיר המוצע לדירה (לפני מע"מ) עומד על 1.7 מיליון שקל, לעומת כשני מיליון שקל בתקופה המקבילה.

הפערים נובעים ממכירת מלאי דירות במחיר למשתכן. הרווח לפני מס הסתכם ב-42 מיליון שקל, ביחס ל-38 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הרבעוני הנקי מפעילות נמשכת עמד על כ-32 מיליון שקל, לעומת כ-31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בסך הכל מסתכם הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2019 ב-79 מיליון שקל, עלייה של כ-25%. 

מנכ"ל אזורים רון אבידן מסר: "אנו מרגישים את התחזקות המכירות בשוק החופשי מתחילת השנה בכלל וברבעון הזה בפרט. המגמה הזו של עלייה ברכישת דירות הינה מגמה שאנו צופים שרק תלך ותתעצם בתקופה הקרובה.

"ההתאמה לצרכי השוק שמבצעת אזורים בפעילותה, לרבות גיוון מקורות הפעילות והרחבת תחום ההתחדשות העירונית, דיור להשכרה לטווח ארוך ונדל"ן מניב במתחמים עם עירוב שימושים, מניבה את הפירות בתנאי השוק המשתנים והשפעתה על תוצאות החברה הולכת וגדלה".