רשת ויקטורי רוכשת ארבעה סניפים מיינות ביתן

בתוך 48 שעות יחלו הסניפים שנרכשו לפעול תחת ויקטורי • מועד השלמת העסקה בנוגע לסניף החמישי ברחובות הוארך בשלושה חודשים אך בסביבת הרשת מקווים כי הבנות יושגו בימים הקרובים

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי / צילום: אבי רוקח
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי / צילום: אבי רוקח

תוכנית ההתרחבות יוצאת לדרך: ויקטורי מעדכנת כי העסקה לרכישת סניפים מיינות ביתן יוצאת לדרך. החברה מדווחת היום (ב') על השלמת רכישת הזכויות בארבעה סניפים מתוך החמישה אותם ביקשה ויקטורי לרכוש. בתוך 48 שעות יחלו הסניפים הללו לפעול תחת ויקטורי.

במקביל, ויקטורי מעדכנת על הארכת מועד השלמת העסקה בנוגע לסניף החמישי - סניף יינות ביתן ברחובות - זאת כיוון שבוויקטורי טרם הגיעו להבנות עם המשכירים. מועד השלמת העסקה בנוגע לסניף החמישי הוארך בשלושה חודשים אך בסביבת הרשת מקווים כי הבנות יושגו בימים הקרובים.

לפני כחודש דיווחה רשת המזון ויקטורי כי חתמה על הסכם לרכישת חמישה סניפים מידי קבוצת יינות ביתן בתמורה לסכום של 63 מיליון שקל, והעסקה אף אושרה על ידי הרשות לתחרות.

מדובר בסניפים של רשת יינות ביתן בערים רחובות, נתיבות, טירת הכרמל ויבנה; ובסניף אחד של מגה בעיר במבשרת ציון שהוסב לפני כשנתיים גם הוא לסניף של יינות ביתן. בסך הכול מדובר בשטח מסחר של כ-8,500 מ"ר נטו.

מבחינת ויקטורי  שכבר תקופה ארוכה מעוניינת להתרחב באמצעות רכישות, מדובר בהזדמנות להגדיל את הפריסה שלה. אם וכאשר תושלם במלואה, העסקה תאפשר לה להגדיל בין-לילה את מספר סניפיה ב-10%, עם סניפים שהיקף מכירותיהם עומד על כ-200 מיליון שקל בשנה.

רכישת סניפים אלה מהווה דריסת רגל חדשה לחמש ערים חדשות בהן לא הייתה קיימת נוכחות לחברה עד היום. להערכת ויקטורי, "היקף המכירות בסניפים החדשים צפוי להגדיל ב-15%-20% את היקף הפעילות הכללי של החברה ובהתאם לכך את רווחיותה".