רשת הקוסמטיקה גאיה קוסמטיקס סוגרת את החנויות ותישאר באונליין בלבד

הרשת שמנתה עשרה סניפים סגרה לאחרונה שישה מתוכם וצפויה לסגור גם את הארבעה שנותרו לה • נועה תשבי, שהחזיקה במניות הרשת עד לאחרונה, נפרדה ממנה

חנות של גאיה קוסמטיקס / צילום: תמונה פרטית
חנות של גאיה קוסמטיקס / צילום: תמונה פרטית

רשת הקוסמטיקה גאיה קוסמטיקס, שבה הייתה שותפה נועה תשבי, סוגרת בימים אלה את מרבית החנויות הפיזיות שלה - כך נודע ל"גלובס".

מתוך 10 חנויות שהפעילה הרשת בפריסה ארצית, היא סגרה בתקופה האחרונה שישה סניפים: בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בקניון איילון ברמת גן, בקניון רחובות, בגרנד קניון בבאר-שבע, בקניון עיר ימים בנתניה ובקניון רננים ברעננה.

לרשת נותרו בסך-הכול ארבע חנויות פעילות: בקניון הזהב בראשון-לציון, בקניון עזריאלי מלחה בירושלים, בקניון אבנת בפתח-תקווה ובמתחם G בכפר-סבא. ככל הידוע, גם ארבע החנויות הללו מוצעות בשוק - לפינוי והחלפה - ועשויות להיסגר בקרוב.

עם זאת, בסביבת הרשת טוענים כי מוצריה ימשיכו להימכר בפלטפורמות מקוונות, ביניהן באתר שלה ובחנות המקוונת שהיא מפעילה בזירה המקומית של אמזון, וכן בנקודות מכירה שונות בחו"ל.

לפני כשנתיים וחצי דווח כי נועה תשבי, ששימשה כפרזנטורית של הרשת, תקבל 5% ממניותיה, אלא שגם השותפות הזו הסתיימה במהלך השנה החולפת.

גאיה קוסמטיקס היא חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה ב-2010 על-ידי שחר גמליאל ושותפים נוספים, והיא משווקת מוצרי איפור, טיפוח ומברשות. 

מגאיה קוסמטיקס נמסר כי "הרשת מבצעת שינויים והתייעלות אשר מתבקשים לנוכח שינויי הצריכה בשוק הקמעונאי בישראל. הרשת בישראל מונה כיום ארבעה סניפים פעילים, והיא גם פעילה במכירות מקוונות באמצעות האתר הרשמי שלה בישראל, כמו גם באתרי סחר שונים כגון אמזון ישראל ועזריאלי קום. נועה תשבי סיימה את ההתקשרות עם הרשת בתחילת 2019, ואנו מאחלים לה בהצלחה בכל אשר תעשה".