קטע כלכלי | פודקאסט

הסודות מאחורי כלכלת משחקי המחשב. כן, יש דבר כזה

אתם צמודים לסמארטפון, מתוחים ומרוכזים בעוד משחק ממכר • האם ידעתם שמאחורי החוויה המשחקית שלכם עומד כלכלן משחק? • מדובר במתמטיקאי – כלכלן, מומחה בסטטיסטיקה, שמשתמש בכליו המקצועיים כדי להפוך את המשחק למותח, מאתגר ובעיקר רווחי • האזינו

גיימרית / צילום: Shutterstock
גיימרית / צילום: Shutterstock

כמעט כל מילניאלז שיחק אי-פעם בחייו לפחות פעם אחת במשחק מחשב, פלייסטיישן או בסמארטפון. האם ידעתם או שיערתם כלל שמאחורי החוויה שגרמה לכם להיות מתוחים ומרוכזים, המנסים להגשים עוד אתגר ולהסיר עוד מכשול הוסר עומד כלכלן משחק? כן, תופתעו, אבל יש מקצוע שכזה. מדובר במתמטיקאי - כלכלן, מומחה בסטטיסטיקה, שמשתמש בכליו המקצועיים כדי להפוך את המשחק למותח, מאתגר ורווחי בעבור היצרן.

אורח באולפן: יונתן אוקון, כלכלן של משחקי מובייל. ומה זה אומר? הוא האיש שמתרגם ידע כלכלי ומומחיות בסטטיסטיקה לחוויה הרגשית שלכם בזמן המשחק.

■■

ד"ר אושי שהם קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמנהל עסקים במכללה למנהל. מרצה ויועץ בתחומי ה -Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית.
ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.