גת מגידו מונתה לסמנכ"לית ההשקעות של פסגות

מגידו מונתה כחברת הנהלת הבית, וכמנהלת ההשקעות הראשית של פסגות גמל ופנסיה • תמיר פרדר, סמנכ"ל ההשקעות של פסגות גמל ופנסיה, ביקש לסיים את תפקידו

גת מגידו, סמנכ”לית השקעות, פסגות ניירות ערך  / צילום: רמי זרנגר
גת מגידו, סמנכ”לית השקעות, פסגות ניירות ערך / צילום: רמי זרנגר

ראובן קפלן, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, ממשיך ועורך שינויים בהנהלת החברה. קפלן ויפעת מזרחי, מנכ"לית הגמל והפנסיה, הודיעו היום על שינוי במערך השקעות, במסגרתו תקודם גת מגידו לתפקיד סמנכ"לית ההשקעות, כחברת הנהלת הבית, וכמנהלת ההשקעות הראשית של פסגות גמל ופנסיה. תמיר פרדר, סמנכ"ל ההשקעות של פסגות גמל ופנסיה, ביקש לסיים את תפקידו.

למגידו (37) ניסיון של 14 שנים בשוק ההון והיא הצטרפה לפסגות בשנת 2006. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית פסגות ניירות ערך וחברת ניהול התיקים של פסגות. תחת ניהולה היו נכסים סחירים ולא סחירים בהיקף של כ-68 מיליארד שקל. בשנה שעברה נכללה גת בפרויקט 40 הצעירים המבטיחים של "גלובס" עד גיל 40. עוד נמסר בהמשך למינוי זה, כי מיכאל בנוולגיי ימונה לתפקיד סמנכ"ל השקעות של פסגות ני"ע בכפיפות לתמרה דירקטור, מנכ"לית פסגות ני"ע, המנהלת כ-68 מיליארד שקל נכסים.

מינויים אלה מהווים המשך לסדרת השינויים ותוכנית ההתייעלות שעורך קפלן, מאז נכנס לתפקיד המנכ"ל בספטמבר האחרון. זמן קצר לאחר כניסתו לתפקיד, הודיע רמי יערי, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת הלקוחות, כי הוא פורש מתפקידו ועוזב את בית ההשקעות לאחר 15 שנה בארגון, מתוכן שמונה שנים כסמנכ"ל.