קים קרדשיאן מתגייסת לטובת הבריטים: תשתתף בקמפיין פרסום של הצבא

הפרטים בנוגע לקמפיין עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד

קים קרדשיאן ווסט / צילום: רויטרס
קים קרדשיאן ווסט / צילום: רויטרס

בצבא הבריטי חושבים שלהתגייס למען המדינה שלך עושה פלאים לביטחון העצמי של אנשים, לפחות יותר מלייקים באינסטגרם. לקראת קמפיין חדש, הצבא של הוד מלכותה ליהק את אחת הנשים הבולטות ביותר בעולם הרשתות החברתיות - קים קרדשיאן, בעלת כ-154 מיליון עוקבי אינסטגרם.

מטרת הצבא היא להציג את השירות הצבאי כבונה ביטחון עצמי יציב לאורך זמן ולא רק ברגעים בהם זוכים ללייקים. הקמפיין בהשתתפות כוכבת הריאליטי ומעצבת האופנה, "להשתייך 2020: ביטחון בצבא", יושק בינואר 2020 ויכלול ככל הנראה סקיצה של חלק גוף מסוים של קרדשיאן שמככב דיי הרבה בעמוד האינסטגרם שלה. הפרטים עוד לא לגמרי נחשפו אך ככל הנראה תשולב תמונה של קרדשיאן מ-2014, בה היא מחזיקה כוס שמפנייה באמצעות הישבן וקיבלה מעל 50 מיליון צפיות ביום אחד. הקמפיין יופץ באמצעות רשתות הטלוויזיה, פוסטרים וברשתות החברתיות.

סדרת הפרסומות מכוונת לגילאי 16 עד 25, שעל פי מחקרים מגדירים פרופילים פעילים מאוד ברשתות החברתיות כסימן להצלחה.

זו אינה הפעם הראשונה שהצבא הבריטי משתמש בטריקים פרסומיים - הקמפיין הקודם כלל חיפוש ואיתור "פתיתי שלג", אותו כינוי מעליב לדור ה-Y שלועג על כך שכל בני הדור חושבים שהם "מיוחדים". הקמפיין פנה דווקא ל"פתיתי השלג" והדגיש כי כדי להשיג ייחוד "אמיתי", יש להתגייס לצבא הבריטי.

"הפרסומות החדשות נבנו על הצלחת קמפיין 'פתיתי השלג'", מציין בכיר במערכת הביטחון הבריטית, "מדובר במסר חזק - הצבא ייתן לך ביטחון לכל החיים ולא רק ברגעים בהם כמה זרים חיבבו את התמונה שלך".

פרויקט הגיוס הקודם עלה כ-1.9 מיליון דולר לצבא הבריטי ותרם לעלייה של 46% בפלטפורמות הגיוס לצבא ברשת.