כפיר זילברמן מבקש להשתלט על מטומי: דורש למנות את אלי יורש כדירקטור מטעמו

במקביל לאישור בעלי מניות מטומי את מכירת החברה הבת טים אינטרנט, זילברמן הפך לבעל עניין לאחר שהשלים השבוע רכישת מניות מטומי בשוק • מבקש למנות את אלי יורש כדירקטור מטעמו

כפיר זילברמן / צילום: אבי שאולי
כפיר זילברמן / צילום: אבי שאולי

סוחר השלדים כפיר זילברמן מבקש להשתלט על חברת מטומי, רגע אחרי שבעלי המניות אישרו את מכירת החברה הבת טים אינטרנט (Team Internet). במכתב ששלח אמש לחברה, באמצעות בא כוחו עו"ד ויקטור תשובה, מבקש זילברמן למנות את רו"ח אלי יורש כדירקטור מטעמו, וזאת לאחר שהפך לבעל עניין בחברה.

בימים בימים האחרונים השלים זילברמן, באמצעות החברות פיור קפיטל ופיור אקוויטי, את רכישת מניות מטומי בשוק, והגיע להחזקה של יותר מ-5%. עד למועד מינוי של יורש כדירקטור בחברה זילברמן מבקש שלא לבצע כל דיספוזיציה בנכסי החברה ו/או בהון החברה, כולל גיוסי הון.

זילברמן מבקש להשתלט על מטומי כפי שזכה בספטמבר של השנה שעברה במאבק השליטה במדיגוס. ל"גלובס" נודע כי זילברמן מנהל מגעים עם פובלציסט ובעלי מניות נוספים על מנת לרכוש את החזקותיהם במטומי.

אתמול אישרו בעלי המניות של מטומי את מכירת החזקתה בחברה הבת (90%), טים אינטרנט, שהיא למעשה פעילותה היחידה של החברה, מה שמאפשר כעת לחברה לפרוע את מלוא החוב שלה למחזיקי איגרות החוב. בסוף הרבעון השני החוב שלה למחזיקי האג"ח בת"א היה 28.3 מיליון דולר ויתרת המזומנים שלה הסתכמה ב-11.9 מיליון דולר.