מנכ"ל חדש למשרד הפרסום ליאו ברנט: אורי גל יחליף את אדם פולצ'ק

הניסיון של גל, מנהל מגזר הטלקום באפל, מגיע מעולמות השיווק והאסטרטגיה: לפני תפקידו הנוכחי הוא כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-yes, ובעבר שימש כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר וכיועץ בחברת שלדור

אורי גל / צילום: רמי זרנגר
אורי גל / צילום: רמי זרנגר

המנכ"ל החדש של משרד הפרסום ליאו ברנט לא מגיע מתחום הפרסום: בקבוצת פובליסיס מהמרים על אורי גל, מנהל מגזר הטלקום באפל, כמי שייכנס לנעליו של אדם פולצ'ק, מנכ"ל המשרד הפורש.

הניסיון של גל מגיע מעולמות השיווק והאסטרטגיה: לפני תפקידו הנוכחי באפל הוא כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-yes. בעבר שימש גל כמנהל אגף האסטרטגיה בפרטנר וכיועץ בחברת הייעוץ שלדור.

נזכיר כי בקבוצת פובליסיס כבר ישנה דמות שטרום כניסתה לענף הפרסום כיהנה בתפקידים מסוג זה: יוסי לובטון, המכהן כיום כיו"ר הקבוצה בישראל, עשה דרך דומה: מילא תפקידים מעולמות השיווק והתקשורת (בבורגראנץ', בסלקום ובהוט) ורק לאחר מכן עבר לכהן כמנכ"ל משרד פרסום.

הבחירה בגל כמנכ"ל ליאו ברנט היא כמעט הפוכה מהבחירה במנכ"ל הקודם אדם פולצ'ק. פולצ'ק בילה את כל הקריירה שלו - כ-17 שנים - בענף הפרסום. כזכור, לאחרונה הודיע פולצ'ק על כוונתו לפרוש מליאו ברנט לטובת תפקיד המשנה למנכ"ל בקבוצת הראל.  

פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט בארבע השנים האחרונות, במהלכן הפך את המשרד לאחד ממשרדי הפרסום   המעוטרים בישראל מבחינת פרסים ולמשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית. המשרד זכה שנתיים רצופות ב"אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן ותוך זמן קצר נבחר לאחד מחמשת המשרדים המובילים של ליאו ברנט בעולם, מתוך 85 סניפים. גם מבחינה עסקית נחל המשרד תחת ניהולו הצלחה והציג שיעורי צמיחה מרשימים.

יו"ר פובליסיס, יוסי לובטון, מסר היום (ג'): "מינוי של גל הוא צעד נוסף במימוש אסטרטגית הקבוצה ובישראל למתן מענה מלא ללקוחותיה המשלב אסטרטגיה, קריאייטיב, טכנולוגיה ודאטה. ליאו ברנט הוא כיום המשרד הקריאטיבי המוביל בישראל, ואין לי ספק שהצטרפותו של אורי תחזק את המשרד ואת מעמדו כשותף אסטרטגי אמיתי של לקוחותיו".