רעבים לפני הטיסה? מקדונלד'ס פתחה סניף נוסף בנתב"ג - בטרמינל 3

מדובר בסניף כשר, למרות שהוא יהיה פתוח 24/7, כולל בשבת • בסניף זה יימכרו גם המבורגרים, בניגוד לסניף הראשון שנפתח לפני מספר שבועות בטרמינל 1 ואשר בו לא מתאפשר למכור המבורגרים לפי תנאי המכרז • בתוך כך, גם רשת מוזס תפתח בקרוב סניף בטרמינל 3

9 שנים אחרי שנעדרה מטרמינל 3 בנתב"ג, רשת המזון המהיר מקדונלד'ס השיקה היום (ד') סניף במקום. למקדונלד'ס יש סניף גם בטרמינל 1 המשרת את חברות הלואו קוסט בעיקר.

מדובר בסניף כשר, למרות שהוא יהיה פתוח 24/7, כולל בימי שבת. בסניף הזה יימכרו גם המבורגרים, בניגוד לסניף הראשון שנפתח לפני מספר שבועות בטרמינל 1 ואשר בו לא מתאפשר למכור המבורגרים (לפי תנאי המכרז).

הסניף שנפתח היום כולל עמדות תשלום עצמאיות שפוזרו גם ברחבי הטרמינל, כך שהנוסעים והעובדים במקום יוכלו לבצע הזמנה מרחוק ולבוא לאסוף אותה מהסניף. בנוסף הוצבו מכונות מזומנים ליד 22 עמדות ה"מק-טאצ'", לטובת מי שמעדיף לשלם במזומן. בשלב זה התשלום מתאפשר בשטרות ובמטבעות בשקלים, ובעתיד המכונות צפויות גם לקבל שטרות דולר ואירו. 

אחת המגמות הבולטות בענף התעופה, שחולשת על יותר ויותר חברות תעופה, היא הוצאת שירותי הגשת המזון בטיסות: מה שבעבר היה נחלת חברות הלואו קוסט, הולך ומתפשט כיום גם לחברות אחרות. כך, למשל, בטיסות אייר אירופה למדריד מתל אביב לא מוגש מזון (למעט בתשלום). מסעדות בנמלי תעופה ערוכות לכך עם "צידה" לדרך. גם בסניף הזה של מקדונלד'ס יוצעו אריזות אריזת טייק אווי שנפתחת לשני מגשים, לנוחות הזלילה בטיסה. סניף מקדונלד'ס נוסף ייפתח בקרוב באולם "שחקים" בטרמינל 3.

אל מקדונלד'ס תצטרף בקרוב שחקנית נוספות מתחום ההמבורגרים: רשת מוזס שתפתח סניף בטרמינל 3 במקום ה"שמוזי בר" שממוקם בסמוך לחנות הילדים במתחם הדיוטי פרי. הבר שכבר נסגר יעבור שיפוץ לטובת הקמת סניף של רשת מוזס, שיש להניח כי ישמש יותר כ"מסעדה" מאשר פורמט המזון המהיר של מקדונלד'ס.

בתוך כך, בתוך חנות ג'יימס ריצ'רדסון נערכים לשינוי שיחייב אותם החל מ-8 בינואר, לפיו על החנות להסתיר את כל מוצרי הסיגריות והעישון מעין הצרכנים. החפיסות ייעלמו מהמדפים ויינתנו לצרכנים רק על-פי בקשה. השינוי הזה מגיע במסגרת הפעימה השלישית בחקיקה להפחתת היקפי המעשנים, חקיקה שגם כוללת את השחרת חפיסות הסיגריות והטבק לצבע אחיד שמוגדר כ"מכוער בעולם" ואת הגדלת מודעת האזהרה ל-65% משטח החפיסה.