סגנית ראש מטה הדיור, מירי כהן, עוזבת את תפקידה ופותחת משרד עו"ד פרטי

כהן, שכיהנה בתפקיד מאז 2015 והייתה אחראית על תחומי התכנון והשיווק של קרקעות, תוחלף ע"י שירה ברנד, עורכת דין ומתכננת במקצועה, שכיהנה בשנתיים האחרונות כיו"רית הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז מרכז

מירי כהן / צילום: יונתן בלום, גלובס
מירי כהן / צילום: יונתן בלום, גלובס

סגנית ראש מטה הדיור הלאומי במשרד האוצר, עו"ד מירי כהן, עוזבת את תפקיד - כך נודע ל"גלובס". כהן נכנסה לתפקיד בשנת 2015 ועבדה כסגניתו של אביגדור יצחקי, ולאחר מכן כסגניתו של זאב בילסקי, שמשמש כראש מטה הדיור. 

בתפקידה הייתה כהן אחראית על תחומי התכנון והשיווק של קרקעות, לרבות התיאום בין פעילויות גופי הנדל"ן הממשלתיים (רשות מקרקעי ישראל, מינהל התכנון, "דירה להשכיר" ומשרד השיכון), כמו גם על ריכוז וביצוע בקרה אחר החלטות קבינט הדיור וביצוען. ב-2017 נבחרה לרשימת 40 הצעירים המבטיחים של "גלובס" וסיפרה בין היתר על העבודה במטה הדיור כי "האתגר הגדול הוא לא להתייאש. ניהול מטה הדיור קשה יותר מכל ניהול משרד ממשלתי. צריך לנהל מנכ"לים אחרים. בניהול פרויקטים, 80% זו הצלחה ואנחנו שם. לשר האוצר יש מתת שאנשים נורא רוצים שהוא יצליח. כולם רוצים להיות חלק מהמהלך שהוא מוביל".

לפני ששימשה בתפקיד הבכיר במטה הדיור, עבדה כהן כעורכת דין במשרד "אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'" ובשורה של תפקידים בסקטור הממשלתי ובהם יועצת לענייני תכנון ובנייה של שר הפנים גדעון סער. מבדיקתנו עולה כי בכוונתה של כהן לפתוח משרד עורכי דין פרטי. 

הסגנית החדשה של ראש המטה הלאומי לדיור היא שירה ברנד, עורכת דין ומתכננת במקצועה, שכיהנה בשנתיים האחרונות כיו"רית הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז מרכז.