לרוץ במעלה המדרגות של רוקי ולשיר בחניון עם ליידי גאגא: כך נראית הפרסומת החדשה של גוגל

הפרסומת החדשה של גוגל טוענת כי אפליקציית גוגל מאפס תביא אתכם לכל המקומות מהסרטים שאתם הכי אוהבים • איך הגיבו הגולשים?

מעריצה רוקדת במדרגות המפורסמות מהסרט "ג'וקר" / צילום: מתוך יוטיוב
מעריצה רוקדת במדרגות המפורסמות מהסרט "ג'וקר" / צילום: מתוך יוטיוב

תמיד חלמתם לרוץ לראש המדרגות של רוקי בפילדלפיה? או אולי לשיר את השיר של ליידי גאגא ובראדלי קופר בדיוק באותו חניון הסופרמרקט שמופיע בסרט? בסרטון הפרסומת החדש שהוציאה ענקית הטק הגלובלית, גוגל, הפנטזיות שלכם ניתנות למימוש בכמה סווייפים פשוטים על הסמארטפון.

הסרטון של גוגל, שהופץ ברשתות החברתיות ביום חמישי האחרון, נפתח בתנועת מצלמה קדימה, כשדובר שאנחנו לא רואים אומר: "אני מאמין שאנחנו מאוד קרובים". כשנייה לאחר מכן מופיעה מפת גוגל שמכוונת למיקום "שדרות שייקספיר 1165". כשהמפה נעלמת, אנחנו מגלים שהובילו אותנו לגרם המדרגות האייקוני מתוך סרטו של טוד פיליפס "ג'וקר", היכן שכוכב הסרט חואקין פיניקס מבצע את סצנת הריקוד הבלתי נשכחת בזמן שהוא נרדף על-ידי המשטרה. הגולשת שחיפשה את האתר, נראית על המדרגות רוקדת בתחפושת ואיפור ג'וקר.

בהמשך הווידאו, גוגל מציגה עוד אתרי סרטים איקוניים כמו האי של "פארק היורה", המוסך של דוק בראון מ"בחזרה לעתיד" וכמובן הדלי של כץ, היכן שסאלי מדגימה להארי כמה קל לנשים לזייף אורגזמה.

גוגל מנסה להראות לצופים שניתן למצוא כל אתר באפליקציית המפות שלה, בין אם מדובר במקום אמיתי או סצנת צילומים, ושהיא תוסיף מידע חיוני בנוגע למקום, כמו מנות מועדפות במסעדה והאם תזדקקו למטרייה כשאתם מגיעים.

למרות המחוות לסרטי קאלט אמריקאים, לא כל הגולשים התלהבו מהסרטון, ורבים מהם אף ניסו למנף אותו כדי לזכות במעט לייקים ולבבות אינטרנטיים לעצמם. משתמשת המכנה את עצמה "Catlady" בטוויטר צירפה צילום מסך של חיפוש בגוגל של המקום בו היא איבדה את בתוליה, ומשתמש נוסף הזהיר את המבקרים העתידיים שלא להגיע לברונקס ו"להעמיס" על השכונה בתיירים.

גוגל כבר עשתה כותרות בסוף החודש הקודם עם פרסומת הסופרבול שלה, שתיעדה אדם מבוגר משוחח עם עוזר הגוגל שלו כדי לא לשכוח מאשתו שהלכה לעולמה, כשברקע מוקרנים תמונות וסרטונים מחיי הנישואים של השניים. שם הפרסומת ההיא היה "לורטה", על שמה של זוגתו של הגבר שקריין את הפרסומת.