עיתונות | בלעדי

בניגוד למגמה? ב"מעריב" נערכים להוצאת מוסף כלכלי חדש

מדובר במוסף שיצא לאור בדפוס בסופי השבוע, אך תהיה לו אינטרפטציה דיגיטלית גם במהלך השבוע

אלי עזור, מו"ל "מעריב" / צילום: יוסי כהן
אלי עזור, מו"ל "מעריב" / צילום: יוסי כהן

איל התקשורת אלי עזור הולך בניגוד למגמת השוק, ובעוד רוב המ"ולים מנסים לצמצם פעילות בתחום הדפוס ולמצוא מודלים כלכליים חדשים לתשלום על תוכן בדיגיטל, קבוצת "ג'רוזלם פוסט" שבבעלותו נערכת דווקא להרחבה מסוימת בפעילות זאת: ל"גלובס" נודע כי בקבוצה נערכים להוציא לאור מוסף כלכלי חדש דרך המותג "מעריב". נראה כי מדובר במוסף שיצא לאור בדפוס בסופי השבוע, אך תהיה לו אינטרפטציה דיגיטלית גם במהלך השבוע.

נראה כי מה שמכוונים אליו בקבוצת "ג'רוזלם פוסט" לא נובע רק מאמון גדול בדפוס, אלא ברצון לפנות לצרכני הכלכלה הכבדים - קהל יעד שמו"לים בכל העולם מנסים לפנות אליו, כיוון שמדובר בקהל מאובחן, הנתפס כאיכותי וקורץ למפרסמים. בישראל קיימים היום מספר עיתונים כלכליים בולטים: "גלובס", "דה מרקר" ו"כלכליסט" של קבוצת "ידיעות אחרונות".

עזור כבר ניסה בעבר לפנות לקהל הכלכלי כשהתמודד על רכישת "גלובס". בנוסף נזכר שמו כמי ששותף בניסיון להקים את ערוץ בלומברג ישראל.

נזכיר כי המותג "מעריב" נמצא בבעלות קבוצת "ג'רוזלם פוסט" מאז אפריל 2014. "מעריב" אוחד עם השבועון "סופהשבוע", והמהדורה המשולבת הפכה ל"מעריב סופהשבוע". בנוסף יוצאת מהדורה יומית של העיתון.

מנכ"ל "מעריב", מוטי בר-זיו, סרב להתייחס לידיעה.