רשת 13 | בלעדי

בעקבות מינוי אבי בן טל: ציון פרץ, המשנה למנכ"ל רשת 13, פורש מתפקידו

כבר עם היוודע דבר מינויו של אבי בן טל לתפקיד מנכ"ל רשת, העריכו רבים כי פרץ יפרוש מתפקידו, זאת למרות שנעשו מאמצים מצד בעלי המניות לשכנע אותו להישאר לפחות לחודשים הראשונים

ציון פרץ / צילום: יוסי כהן
ציון פרץ / צילום: יוסי כהן

יום לאחר הכניסה לתפקיד מנכ"ל רשת 13 מתמודד אבי בן טל עם הפרישה הראשונה: ל"גלובס" נודע כי ציון פרץ, המשנה למנכ"ל רשת, החליט לפרוש מתפקידו.

נזכיר כי כבר עם היוודע דבר מינויו של אבי בן טל לתפקיד מנכ"ל רשת, העריכו רבים כי פרץ יפרוש מתפקידו, זאת למרות שנעשו מאמצים מצד בעלי המניות לשכנע אותו להישאר לפחות לחודשים הראשונים.

פרץ, לשעבר המשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות", נחשב ל"נמסיס" של בן טל בעת שכיהן בתפקיד מנכ"ל ynet. בין פרץ לבין בן טל התחולל קרב עקוב מדם על הובלת הקבוצה. בסופו של דבר, כשהפור נפל לטובת בן טל, עזב פרץ את ynet וזמן קצר לאחר מכן הצטרף לערוץ עשר (שבהמשך כאמור התמזג עם רשת). בשוק העריכות כי הסבירות שפרץ יישאר לעבוד תחת בן טל - האדם שבדיוק בגללו עזב - אינה גבוה.

עזיבתו של פרץ נחשבת לאבדה משמעותית לרשת, שמתמודדת בימים אלה עם אתגרים כלכליים לא פשוטים. עוד מימיו ב"ידיעות אחרונות" פרץ נחשב לדמות אהובה בתחום המדיה, אדם שיודע לסגור עסקאות בהבנה מבלי להיקלע לסיטואציות מורכבות. 

מרשת 13 נמסר בתגובה: "תרומתו של ציון לערוץ עשר ולאחר מכן לרשת 13 הייתה ענקית, ואנו מודים לו על תקופה מוצלחת ומאתגרת. ציון יישאר בתפקיד עד למציאת מחליף".