סלקום | בלעדי

גבאי בונה כוורת: מינה מהנדס צעיר בסלקום לתפקיד סמנכ"ל הנדסה

גבאי פיצל את תפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות להנדסה ומערכות מידע: מינה את יניב קוריאט לתפקיד סמנכ"ל הנדסה ואת ויקטור מלכה, לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע

אבי גבאי בוועידת ישראל לעסקים 2018 / צילום: איל יצהר
אבי גבאי בוועידת ישראל לעסקים 2018 / צילום: איל יצהר

אבי גבאי ממשיך בבניית הכוורת החדשה שלו בסלקום . במסגרת השינוי הארגוני המקיף שהחברה ניצבת בפניו החליט גבאי על פיצול התפקיד של סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה ובעקבות זאת הוא ממנה שני מינויים במקומו של רון שבילי שפרש מתפקידו לאחרונה: ויקטור מלכה, לשעבר מנהל אגף בבזק, ימונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע בסלקום, ויניב קוריאט, מנהל בדרג בינוני בסלקום, הוקפץ לתפקיד סמנכ"ל הנדסה. שני המינויים נועדו לשדרג את סלקום מבחינה טכנולוגית ולהכין את החברה לקראת אתגרי הדור החמישי בסלולר המתקרבים והולכים.

המינוי של קוריאט נתפס כמינוי המשמעותי והחריג ומעבר להבעת האמון בו, המינוי נועד להעביר מסר פנימי לתוך הארגון שתפקידי המפתח פתוחים לעובדים המתאימים. קוריאט, מהנדס בהשכלתו, יידרש למצוא פתרונות יצירתיים וחדשניים למבנה החדש של החברה.

ויקטור מלכה כיהן כאמור בבזק ופרש ממנה. הוא היה אחראי על תחום ה-CRM ולגבאי ולו יש היכרות קרובה מהתקופה שגבאי היה מנכ"ל בזק.

נזכיר כי לאחרונה מינה גבאי את עטרה ליטבק-שחם לתפקיד מנהלת החדשנות בסלקום והיא תהיה חברת הנהלה. ליטבק-שחם מנהלת בימים אלה את מקומו של רפי שאולי סמנכ"ל שיווק וטלוויזיה אבל היא לא עתידה להמשיך בתפקיד ובסלקום מחפשים מועמד לתפקיד שלא יפוצל בשלב זה.