איזי ג'ט החליטה לקרקע את כל צי המטוסים שלה

החברה לא נוקבת במועד שבו היא תחדש את טיסותיה • באיזי ג'ט מציינים כי "אנו ממשיכים לנקוט כל פעולה המאפשרת להפחית עלויות והוצאות שאינן קריטיות בכל הרמות, על מנת למתן את השפעת משבר הקורונה"

גם חברת איזי ג'ט הבריטית מצטרפת לרשימת חברות התעופה שמקרקעות את צי המטוסים שלהן. החברה הייתה בין הבודדות שהפעילו טיסות עד לאחרונה בלו"ז מצומצם גם מתל-אביב. בהודעה נמסר כי "כתוצאה ממגבלות חסרות תקדים שהוטלו על-ידי ממשלות בתגובה למגיפת נגיף הקורונה, והטלת סגר במדינות רבות באירופה, החליטה חברת התעופה איזי ג'ט לקרקע את כל צי המטוסים שלה".

בדומה לחברות אחרות, עיקר הפעילות של חברת הלואו קוסט הבריטית בימים האחרונים היו טיסות חילוץ. לפי החברה, היא הפעילה טיסות חילוץ במטרה להחזיר נוסעים לבתיהם. החברה הפעילה למעלה מ-650 טיסות חילוץ והשיבה יותר מ-45 אלף נוסעים. טיסות החילוץ האחרונות הופעלו ביום ראשון 29 במרץ. "אנו נמשיך לעבוד עם גופים ממשלתיים להפעלת טיסות חילוץ נוספות כמבוקש".

איזי ג'ט לא נוקבת במועד שבו היא תחדש טיסותיה. "בשלב זה אין וודאות לגבי מועד שבו ניתן יהיה להפעיל טיסות מסחריות מחדש. אנו נקיים הערכות מצב רצופות בהתבסס על תקנות וביקושים ונעדכן את השוק בהתאם.

"אנו ממשיכים לנקוט כל פעולה המאפשרת להפחית עלויות והוצאות שאינן קריטיות בכל הרמות, על-מנת למתן את השפעת משבר הקורונה. השבתה מוחלטת של צי המטוסים מסירה עלויות משמעותיות".

באשר לחוסנה של החברה מציינים כי "איזי ג'ט שומרת על מאזן חזק, ללא צורך במימון חובות בתוקף עד לשנת 2022. אנו נמצאים בשיחות מתמשכות עם גורמים אשר מכירים בחוזק המאזן והמודל העסקי שלנו, על-מנת להבטיח נזילות פיננסית".