כלל ביטוח | בלעדי

העימות בכלל ביטוח: אקירוב תוקף את המנכ"ל בחזרה ומאיים בתביעת דיבה

ל"גלובס" נודע כי אלפרד אקירוב ואלרוב טוענים כי האשמותיו של מנכ"ל כלל ביטוח יורם נוה, כאילו אקירוב ואלרוב פועלים להדחתו מאחר שכלל ביטוח לא סייעה להם להעביר מהלך שבעל השליטה בקבוצת הנדל"ן חפץ בו, היא הוצאת דיבה

אלפרד אקירוב ויורם נוה / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס
אלפרד אקירוב ויורם נוה / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס

אלפרד אקירוב ואלרוב שבשליטתו משיבים להאשמות החריפות שהטיח בהם מנכ"ל כלל ביטוח יורם נוה, וטוענים כי האשמותיו כאילו אקירוב ואלרוב פועלים להדחתו מאחר שכלל ביטוח לא סייעה להם להעביר מהלך שבעל השליטה בקבוצת הנדל"ן חפץ בו, היא הוצאת דיבה - כך נודע ל"גלובס".

מדובר במכתב דיבה ששולחת אלרוב ששמה שורבב לאחרונה לפרשת ההדחה של יורם נוה, שאותה מנסה לקדם היו"ר דני נוה. במכתב של אלרוב ואקירוב נטען כי דברי יורם נוה נגדם הם לשון הרע והם דורשים שיחזור בו מדבריו ויתנצל, תוך שהם דורשים מיורם נוה ומכלל ביטוח לחדול לאלתר מ"הפרסומים המכפישים". במכתב נטען כי מדובר ב"הכפשות ו/או השמצות ו/או השתלחויות שאין בינן לבין המציאות דבר וחצי דבר", כשאלרוב ואקירוב שומרים לעצמם את הזכות, לדבריהם, לתביעות ודרישה לפיצויים.

בימים האחרונים נקלעה כלל ביטוח  לעימות יצרי ופומבי בין היו"ר שמבקש להדיח את המנכ"ל שהוביל את מינויו לפני פחות משנתיים, בתואנה כי אינו מביא את שינוי הכיוון מיוחל בביצועי כלל ביטוח, שהיום כמו בעת מינויו מדשדשת הרחק מאחורי המתחרות, לבין המנכ"ל.

לדברי המנכ"ל יורם נוה היו"ר מקדם את הדחתו בשליחות בעלי מניות, כשהוא נקבע שמות של שניים מהם: אקירוב כאמור שמחזיק ב-4.9% ממניות כלל ביטוח דרך אלרוב, ואייל לפידות. לטענת יורם נוה השניים מקדמים את הדחתו משום שלא סייע להם בחברות שלהם על חשבון עמיתי כלל, לכאורה. בעקבות הסערה מונה בודק חיצוני שיבדוק את הטענות בכלל ביטוח. הבודק החיצוני הוא השופט בדימוס יורם דנציגר.