גם בריכות השחייה בדרך - מה צפוי להיפתח ב-27 במאי ומה ההנחיות

בריכות השחייה יוכלו להיפתח החל מ-27 במאי, לפני ערב שבועות, תוך שמירת מרחק של 6 מ"ר בין הרוחצים במים • גם תנועות הנוער, החוגים והחינוך הבלתי פורמלי יוכלו לשוב לפעול בתאריך זה • בחוג המתקיים בכיתת לימוד, יש לשמור על מרחק של 5 מ"ר לאדם

גם המלונאים יכולים לנשום לרווחה - בריכות השחייה יוכלו להיפתח לפני חג שבועות. מבחינת המלונאים, פתיחת הענף לשבועות הותנתה בפתיחה של בריכות שחייה וחדרי האוכל, וכעת זה צפוי לקרות (בכפוף לאישור ממשלה).

בהודעת משרד הבריאות מבשרים על פתיחת המסעדות, בתי הקפה והברים, המועדונים, בריכות השחייה, המלונות, החוגים, תנועות הנוער והחינוך הבלתי פורמלי. 

מסעדות, ברים, מועדונים ומלונות: 

מועד פתיחה: 27 במאי.

ההנחיות: תתאפשר תפוסה מלאה כל עוד היא מגיעה לכל היותר ל-100 אנשים. יותר מ-100 לקוחות - תפוסה של מקסימום 85%.

מרחק בין שולחנות 1.5 מטרים, הזמנת מקום מראש ככל שניתן. תתבצע מדידת חום ללקוחות הנכנסים.

פתיחה לפי הנחיות כלליות של "התו הסגול" (חיטוי, ניקוי וכו').

בריכות שחייה:

מועד פתיחה: 27 במאי. 

ההנחיות: שמירת מרחק של 6 מ"ר בין הרוחצים במים. הנחיה שיש בה אולי היגיון בריאותי, אבל היישום שלה בפועל נראה תלוש. ההנחיה קובעת כי יש לשמור על מרחק 10 מ"ר לאורח בשטח מחוץ לבריכה. נושא בריכות השחייה מותנה באישור ממשלה לתיקון תקנות לשעת חירום, הגבלת פעילות.

חוגים, תנועות נוער וחינוך בלתי פורמלי:

מועד פתיחה: 27 במאי. 

ההנחיות: שמירה על קפסולות קבועות. בנוסף, בחוג המתקיים בכיתת גן/לימוד יש לשמור על מרחק של 5 מ"ר בין אדם לאדם. בחוג המתקיים במרחב הפתוח יש לשמור מרחק של 2 מ"ר בין אדם לאדם. בחוג המתקיים בסטודיו יש לשמור מרחק של 7 מ"ר בין אדם לאדם.