תקלת תקשורת באפליקציית הקניות של שופרסל משבשת את פעילותה

תקלת תקשורת באפליקציית הקניות אונליין של שופרסל גורמת ל"קשיים בביצוע פעולות" ו"איטיות רבה" • שופרסל: "מדובר בתקלה נקודתית והיא מטופלת"

שופרסל / צילום: תמר מצפי
שופרסל / צילום: תמר מצפי

אחרי הרגיעה בבהלת הקניות בתקופת הקורונה: תקלת תקשורת באפליקציית הקניות אונליין של שופרסל גורמת ל"קשיים בביצוע פעולות" ו"איטיות רבה". התקלה נמשכת קרוב לשבוע ימים, ובין היתר, היא פוגעת בגישה למבצעים ובקופונים שמציעה האפליקציה.

ככל הידוע מדובר בתקלה שנוגעת רק לאפליקציה של החברה, ולא לאתר המקוון שפעילותו נמשכת כרגיל. בעמוד הפייסבוק של החברה מאשרים את המידע, ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית, ומפנים לאתר החברה.

התקלה באפליקצית שופרסל / צילום: צילום מסך
 התקלה באפליקצית שופרסל / צילום: צילום מסך

במהלך משבר הקורונה התמודדה שופרסל עם ביקושים אדירים להזמנות באונליין שהביאו לרצף קריסות של האתר שלה, כמו גם לזמני אספקה ממושכים של מעבר לשבועיים וחצי באזורים מסוימים. שופרסל נהנתה מצמיחה מואצת גם בפעילות האונליין שלה בשל נסיבות המשבר - הציבור הרחב היה סגור בבתים בשל הנחיות הממשלה והמגבלות על תנועה וריחוק חברתי.

שיעור מכירות האונליין מתוך סך המכירות במהלך תקופת המשבר ברבעון הגיע לשיא של 18.1%, כשבסיכום הרבעון עמד על 17.5% מהמכירות, לעומת 16% מהמכירות ברבעון המקביל אשתקד. החברה מעריכה כי שיעור מכירות האונליין עמד באפריל של 19.7% מהיקף המכירות, נתון אשר משקף את המשך מגמת גידול הצריכה באמצעות האונליין.

לאור הביקושים למזון גייסה שופרסל כ-3,500 עובדים זמניים במהלך תקופת המשבר בחודש מרץ. בסוף אפריל היא הפחיתה את מספר העובדים הזמניים בכ-1,000 עובדים, מגמה שנמשכת גם בימים אלה.

משופרסל נמסר: "מדובר בתקלה נקודתית והיא מטופלת".