באישון לילה: התאגיד מוריד את התוכנית של קלמן וסג"ל ומשבץ במקומם את גאולה אבן

תאגיד השידור הציבורי "כאן" הודיע הערב כי אבן תקבל תוכנית יומית, שתשודר החל מהחודש הבא

גאולה אבן חוזרת לשתף פעולה עם חטיבת החדשות של "כאן". תאגיד השידור הציבורי הודיע בשעת ערב מאוחרת על שינוי מפתיע בלוח השידורים: תוכנית חדשה של אבן שתחליף את התוכנית "קלמן וסג"ל" של קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל. 

ליבסקינד ימשיך להגיש את תוכנית הבוקר "קלמן ליברמן" ב"כאן רשת ב" יחד עם אסף ליברמן.

הורדת התוכנית של קלמן וסג״ל בהודעה חטופה בשעה לילית עוררה זעם בקרב חוגי ימין וברשתות החברתיות, בטענה כי מדובר במחטף שמסתתרים מאחוריו מניעים פוליטיים.

החל מהחודש הבא תקבל אבן תוכנית יומית חדשה, שתעסוק בנושאים שונים כגון בריאות, תרבות, מדע וטכנולוגיה. בתאגיד מדווחים כי תכני התוכנית, שתתבסס על ניתוחים ופינות קבועות, יורכבו בשיתוף-פעולה של חטיבת החדשות, הטלוויזיה, הרדיו והדיגיטל.

פרשה ממהדורת החדשות של "כאן"

אבן, עיתונאית ותיקה ומוערכת, נחשבת לאחת מהטלנטים היקרים של תאגיד השידור. אבן הגישה בעבר את מהדורת חדשות הערב של "כאן", אך בסוף 2018 פרשה מהתפקיד, כשבעלה גדעון סער שב לחיים הפוליטיים לקראת בחירות מועד א'.

במשך מספר חודשים לא הגישה אבן תוכנית קבועה, למעט תוכנית רדיו שבועית בטלוויזיה. בהמשך היא הגישה ביחד עם ירון לונדון את התוכנית "גאולה ולונדון", אך התוכנית ירדה מהאוויר לאחר שמונה חודשים בלבד, לא לפני שהספיקה לנפק מספר שערוריות תקשורתיות. בהמשך היא החליפה את לוסי אהריש לצידו של קובי מידן בתוכנית "סוכן תרבות", אחרי פעם אחת בלבד שאהריש הגישה את התוכנית.