ליאור לנדנברג פורש מתפקיד העורך הראשי של חדשות 13

לנדנברג הודיע לעובדי החברה כי הודיע הבוקר למנכ"ל החברה ישראל טוויטו על התפטרותו • "תודה לכולכם על הכול. תודה הלחימה לצדי בשוחות. קל זה לא היה, לא לי ובטח לא לכם. מלחמה סיזיפית של יום-יום. אני מודה, עייפתי"

אולפן חדשות 13 / צילום: באדיבות חדשות 13
אולפן חדשות 13 / צילום: באדיבות חדשות 13

שלושה חודשים לאחר שבחדשות 13 הוסיפו את ניר נוימן כעורך למהדורה לצידו של ליאור לנדנברג, מבשר לנדנברג לעובדי החברה כי הודיע הבוקר למנכ"ל החברה ישראל טוויטו על התפטרותו.

"אני סוגר כמעט עשרים שנה בתקשורת מתוכם כמעט שש שנים בחדשות עשר, ארבע עשרה ושלוש עשרה". כתב "תודה לכולכם על הכול. תודה הלחימה לצדי בשוחות. קל זה לא היה, לא לי ובטח לא לכם. מלחמה סיזיפית של יום-יום. אני מודה, עייפתי". לנדנברג הרעיף תודות על העיתונאים שעבדו איתו,וכן למנכ"ל הנוכחי ישראל טוויטו "שמוביל אותנו בסערה הנוכחית לחוף מבטחים ולקודמו גולן יוכפז שנתנו לי את ההזדמנות הזאת לאין ספור חוויות וריגושים".

לנדנברג התייחס למצב המורכב בו נמצאת חברת החדשות היום כשמעל ראשה מונף גרזן הקיצוצים וכתב: "חברים, אתם עומדים לפני תקופה לא קלה. אני בטוח שתצאו מזה חזקים יותר וטובים יותר. כי אין ברירה. אני משאיר אתכם בידיים טובות של נוימן שאני מכיר מאז בקע מהביצה. סומך עליו בעיניים עצומות".

ישראל טוויטו, מנכ"ל חברת חדשות 13, מסר: "ליאור, היית עמוד תווך בחברת חדשות חזקה ויצירתית. יש לך חלק בכל מילה ששודרה בשנים בהן עבדת בחברה. עורך וחבר. תודה על הכלו ובהצלחה!"