יו"ר ועד העובדים בלאומי מירי רובינו תפרוש באוקטובר

רובינו מונתה לתפקיד לפני כ-11 שנים ומאז עבדה עם שלושה מנכ"לים • לדברי רובינו "התקופה האחרונה לא הייתה קלה והיא עדיין לא מאחורינו"

מירי רובינו/ צילום: שלומי יוסף
מירי רובינו/ צילום: שלומי יוסף

מירי רובינו, יו"רית ועד העובדים הדומיננטית בבנק לאומי מזה כ-11 שנים, פורשת מהבנק, בתום קריירה של כמעט 50 שנים בבנק, כך על פי הודעתה לעובדי הבנק מלפני שעה קלה. רובינו ציינה כי בתום כהונה שבמהלכה עבדה מול 3 מנכ"לים שונים, "הגיעה גם שעתי לפרוש". פרישתה צפויה לקרות באוקטובר השנה.

לדברי רובינו "התקופה האחרונה לא הייתה קלה והיא עדיין לא מאחורינו", ו"העתיד לוט בערפל". עוד פירטה כי לקראת אוקטובר יתקיים הליך לבחירת יו"ר הוועד הארצי הבא בבנק. רובינו החליפה בתפקיד יו"ר הוועד הארצי של לאומי את לואי רוט, שרובינו הייתה יד ימינו.

הוועד בלאומי נחשב לאחד החזקים ובעלי ההישגים בענף הבנקאות, כשהבנק והמערכת כולה חווים בשנים האחרונות מהלכי התייעלות שנגזרים מהצורך לשפר את משוואת ההוצאות של הבנקים בעולם דיגיטלי שבו השירותים ניתנים יותר ויותר באפיקים מקוונים ומיידיים. מהלכים אלה מלווים במבצעי פרישה מרצון של מאות עובדים והפחתה ניכרת במספר העובדים "הקבועים" החדשים שמצטרפים למערכת.

במסגרת ההבנות האחרונות אליהן הגיעה רובינו עם הנהלת הבנק, היא סיכמה על יציאה של הבנק ממרכז תל אביב עם העברת מטה הבנק ללוד.