קרן הריט של אזורים רוכשת 78 דירות בפרויקט של צרפתי צבי ובניו בכפר שלם בעבור 187 מיליון שקל

"מדובר בעסקה שמבטאת אמון גדול בחברה ובפרויקט, כפר שלם היא אזור מתחדש וצפוי לעשות קפיצת מדרגה של ממש בשנים הקרובות", כך אמר רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו

הדמיית הפרויקט בכפר שלם / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה
הדמיית הפרויקט בכפר שלם / הדמיה: טוטם הדמיה ואנימציה

עסקה גדולה בתחום השכירות ארוכת הטווח. קרן הריט של אזורים (אזורים LIVING) רוכשת מחברת צרפתי צבי ובניו את כל הדירות שנותרו למכירה בפרויקט בכפר שלם בתל אביב. מדובר בחלק הארי של הדירות בבניין כאשר הפרויקט כולו כולל 90 דירות סך הכל. ארבע יחידות דיור תימסרנה למחזיקים היסטוריים בחלק מהקרקע במסגרת הסכמות אליהן הגיעו עם חברת צרפתי ושמונה יחידות דיור נמכרו בשוק החופשי מאז החל השיווק עוד טרם הקורונה. את כל שאר הדירות, כאמור, רוכשת כעת קרן הריט.

הפרויקט, שנמצא בשלבי בניה ראשוניים, נבנה על ידי חברת בת של צרפתי צבי ובניו, ובמסגרת ההסכם מול קרן הריט, החברה תשלים את הבניה ותהיה אחראית על דרישות חוק הבדק וכל המשתמע מכך.

עוד על פי הסכם הרכישה, הדירות יימסרו לקרן בתוך 28 חודשים, עם מנגנון בונוסים במקרה של מסירה מוקדמת יותר. קרן הריט צפויה לשלם לחברה את התמורה בשלבים.

"מדובר בעסקה שמבטאת אמון גדול בחברה ובפרויקט, כפר שלם היא אזור מתחדש וצפוי לעשות קפיצת מדרגה של ממש בשנים הקרובות", כך אמר רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו.

הפרויקט בו נרכשו הדירות על ידי קרן הריט של אזורים, TLVillage , משתרע על שטח של כ-3.5 דונם, בצומת הרחובות יעקב בן סירה והרב יוסף צוברי בשכונת כפר שלם בתל אביב. בפרויקט דירות 3, 4 ו-5 חדרים בשני בניינים בני 12 קומות.

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל אמריו מאיוס, מלווה על ידי בנק הפועלים ובנייתו צפויה להסתיים במהלך שנת 2022.

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים LIVING: "אנו מאמינים כי בטווח הרחוק, אזור דרום ומזרח תל אביב הוא בעל פוטנציאל גדול מאד. כפר שלם הופכת לשכונה צומחת ומתוכננת היטב עם הבשלה של תוכניות בינוי מודרניות. האזור נהנה מצמיחה של ביקושים בקרב משפחות צעירות המחפשות דירות גדולות וחדשות בקרבה למרכז תל אביב".