הספר של בולטון על ימיו בממשל טראמפ מכר יותר מ-780 אלף עותקים בתוך שבוע

אתמול בבוקר הספר דורג במקום הרביעי ברשימת 100 רבי המכר של אמזון • הספר "החדר שבו זה קרה: זיכרונות מהבית הלבן" ביקורתי מאוד כלפי הנשיא טראמפ, ומפרט סיפורים על כהונתו של בולטון בממשל ויחסיו עם הנשיא

ג'ון בולטון/ צילום: רויטרס Jim Young
ג'ון בולטון/ צילום: רויטרס Jim Young

ספר הזיכרונות של ג'ון בולטון, היועץ לשעבר לביטחון לאומי בממשל טראמפ, מכר יותר מ-780,000 עותקים בכל הפורמטים בשבוע המכירה הראשון שלו בארה"ב, דיווח בית ההוצאה סיימון אנד שוסטר אתמול (ד'). זהו עוד ביצוע חזק של ספר פוליטי בשנים האחרונות.

הספר "החדר שבו זה קרה: זיכרונות מהבית הלבן" ביקורתי מאוד כלפי הנשיא טראמפ, ומפרט סיפורים על כהונתו של בולטון בממשל ויחסיו עם הנשיא.

ממשל טראמפ ניסה לחסום את הפרסום בנימוקי ביטחון לאומי, אך סיימון אנד שוסטר, חברת ההוצאה לאור של תאגיד המדיה וייאקום CBS, לא נרתעה והוציאה את הספר למכירה ב-23 ביוני.

נתון המכירות שפרסמה ההוצאה הזו אתמול כולל ספרים שהוזמנו אך טרם נשלחו ללקוחות. ההוצאה הזמינה עוד ספרים בכריכה קשה והיא תעלה את ההדפסה להם למיליון עותקים.

"אנחנו מעריכים שזה יהיה בראש רשימת רב המכר בבריטניה, אוסטרליה וקנדה, מלבד ארה"ב", מסר ג'ונתן קארפ, מנכ"ל סיימון אנד שוסטר. "הציבור בהחלט מוקסם ממה שיש לבולטון לומר בשנת הבחירות הזו, ואנחנו צופים שהסקרנות הזו תימשך".

אתמול בבוקר (ד') הספר דורג במקום הרביעי ברשימת 100 רבי המכר של אמזון.

ספרו של מנהל ה- FBI לשעבר ג'יימס קומי, "נאמנות גבוהה יותר: אמת, שקרים ומנהיגות", מכר יותר מ-600,000 עותקים בכל הפורמטים בשבוע המכירה הראשון שלו באפריל 2018, לפי מקמילן, ההוצאה לאור שלו. גם ספר זה מספק תיאור של היחסים עם טראמפ בימי כהונתו של קומי.

כותרים פוליטיים מוקדמים יותר שנמכרו היטב כוללים את ספרו של מייקל וולף, "אש וזעם: בבית הלבן של טראמפ", שמכר מיליון עותקים בכל הפורמטים בחמשת הימים הראשונים שלו בשוק בינואר 2018, לפי מקמילן.

ספרו של בוב וודוורד, "פחד: טראמפ בבית הלבן", מכר מעל 750,000 עותקים ביום הראשון למכירתו בספטמבר 2018, לפי סיימון אנד שוסטר. הנתון הזה כלל הזמנות מראש, מכירות ספרים בכריכה קשה, ספרים אלקטרוניים וספרי אודיו.