קניה ווסט הכריז שיתמודד לנשיאות ארה"ב, וכבר יש לו תומך מאוד בולט

הראפר שנחשב לתומך קולני בנשיא ארה"ב טראמפ הודיע בטוויטר על כוונתו • זמן קצר לאחר מכן אלון מאסק צייץ בתגובה: "יש לך את התמיכה המלאה שלי"

קנייה ווסט / צילום: רויטרס, Kevin Lamarque
קנייה ווסט / צילום: רויטרס, Kevin Lamarque

מסע יח"צ בלתי נגמר: הראפר האמריקאי קניה ווסט, תומך קולני של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הודיע בשבת כי יתמודד לנשיאות בשנת 2020. בכך ווסט, לכאורה, יהווה תחרות נוספת לטראמפ וליריבו, נציג המפלגה הדמוקרטית, ג'ו ביידן. ההודעה פורסמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלו ויש כבר לפחות תומך מפורסם אחד מעולם העסקים.

"עלינו לממש כעת את ההבטחה שגלומה באמריקה על ידי אמון באלוהים, איחוד חזוננו ובניית עתידנו. אני מתמודד על תפקיד נשיא ארצות הברית," כתב ווסט בציוץ בטוויטר והוסיף אמוג'י דגל אמריקאי ואת ההאשטאג #2020VISION.

 

בשלב זה לא ברור האם מעבר לגימיק, ווסט עושה צעד רציני כלשהו. הבחירות יתקיימו בעוד ארבעה חודשים, ב-3 בנובמבר, ויש צורך בהגשת ניירת רשמית אם הוא באמת רוצה ששמו יופיע על פתקי הקלפי. המועד האחרון להוספת מועמדים עצמאיים להצבעה טרם חלף במדינות רבות.

מי שבינתיים הביע תמיכה בלתי מסויגת היה אלון מאסק. זמן קצר לאחר שקניה ווסט פרסם את ההודעה, הגיע הציוץ של אלון מאסק: "יש לך את התמיכה המלאה שלי", הוא כתב. 

 

רק לפני ימים מספר העלה קנייה ווסט בחשבון הטוויטר שלו שתי תמונות שלו ושל אלון מאסק. בראשונה הם עומדים האחד ליד השני, ובשנייה אותה תמונה כאשר ראשיהם מוחלפים.